Kissadan Hisse
Tanidigimin tanidiginin arkadasi demeyecegim. Bizzat kendim yasadim.
Millet olarak pohpohlanmayi, yagciligi cok severiz.
Bunu bir örnekle aktarmaga calisacagim.
Üniversite yillariydi. Bizim fakültede o zamanki Türkiye güzeli dönem arkadasimizdi. Güzellik herkese göre farklidir ya bu güzel bizim Türk standartlarina pek uymuyordu. Güzel diyemezdik. Bunu bilen bayan arkadaslarimiz komplekslere kapilirlardi. "Ben ondan daha güzelim neden benimde bir tacim olmasin?" diye düsünürlerdi. Hele birisi cok daha kompleksliydi. Onunla arkadas olmak istiyorsan onun daha güzel oldugunu söylediginde sansin hemen katlanirdi, hatta fazla ugrasmadan "Petting" yapabilirdin. O zamandan buyana hep bu örnegi göz önünde bulundururum. Birisi hakkim olmadan bana cok iltifat ederse sebebini sorarim ve pek ciddiye almam. Sen cok güzelsin! Cok güzel yaziyorsun! Sen birtanesin! diyenleri hemen etkileyici görmemek lazim diyorum.
Uluslararasi arenada da Türkiye`mizden taviz koparmak isteyenler; Siz cok büyüksünüz, supersiniz diye iltifatlar yagdiriyorlar. Hemen pesinden isteklerini siraliyorlar. Bizim devletimizde Süpergüc`lerin arasinda olmak sarhoslugu ile elinden geleni yapmaga ugrasiyor. Türk devleti olmak temellerini sarsacak dahi olsa.
Hersey tamamda Türk devletini olusturan bizler degilmiyiz? Onlarda bizim insanimiz. Ilk önce kendimiz bireysel olarak mantikli düsünmeliyiz ki toplum olarak hakkettigimiz yönetimi icimizden secebilelim. Yani kisaca söylemek gerekirse: Kissadan Hisse
YORUMLAR
Övgü tehlikeli ama yaptığın kişiye bağlı tabi ki, cesaretlendirmek için övgü güzel ama ego simariyorsa çekil hemen geri.
Sn.ZaAy...!
Öncelikle belirtmek isterim,bana gelen yorumda "ARKADAŞINIZ BİR YAZI YAZDI İLETİSİ" aldım.Sizi tanımıyorum,eğer nick değişikliği yaparak yazı yazdıysanız sanırım ben şu kişiyim diye özel mesajla belirmeniz gerekirdi.
Sonra emin olun belirttiğiniz davranışlar her kişi için geçerli değildir.Mesela yönetim buraya "0" koymayı unutmuş o yüzden size "1" zorunda kaldım.Yoksa RÜŞVET YİYEN İNSAN HER YERDE YER.
Kimse güzel olmayan bir şeye zorla güzel demez.
SAYGILARIMLA.
ZaAy
Yönetime iletirseniz iyi olur. Size neden ileti gönderildigini anlamiyorum.
Saygilarimla