- 849 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Temel ile Dursun'un Buluşması....
Temel ile Dursun’un Buluşması....
Temel ve Dursun bir gün bir araya gelmek ve eski güzel anları yeniden yad etmek ve yaşamak için anlaşır...
Temel; Dursun’la buluşmak üzere Trabzon’dan kalkıp taaa İst.a kadar gider...
İst.da arkadaşı ve hemşerisi Dursun, Temel’i karşılar...
Birlikte Dursun’un evine doğru konuşa konuşa yürümeye başlarlar...
Bir ara basit bir konuda birden anlaşmazlığa düşerler ve tartışmaya başlarlar...
Dursun, hiç susmadan kendi bildiklerini ve doğrularını anlatıp durur...
Temel, Dursun’la aynı fikirde olmayan düşüncesini ifade etmeye kalkınca; Dursun buna çok kızar ve olduğu yerde zınk diye durur ve Temel’e hışımla döner ve bağırır...
"Ula Temel ne deyisun...Ha pen yalan mi deyrum da...Ha böölee edeceysan,nereye isteyisen ha oraya git kal daaaaaa..." der
Temel, neye uğradığını,ne olduğunu anlayamanın verdiği şaşkınlık ve hayret içinde bozulduğunu da belli etmemeye çalışarak Dursun’a bakar...
İçinden büyük bir öfke duymasına ve bozulmasına rağmen yanlış bir söz söylemek için önce susar: sonra sertçe;
"Ula Tursun,sen ne teysun daaaa....Tamam ula pen da sen da kalmıcam...Saa mı kaldum daa...Gidip başka yerde kalacam..." der...
Dursun’un müdahalesine fırsat vermeden hızla yanından uzaklaşıp gider Temel....
Temel;Dursun’un aklına uyupta Trabzon’dan kalkıp İst.a geleceğine de geldiğine de bin bir pişmanlık ve öfkeyle memlekete geri döner....
09.03.2010
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.