- 1103 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
İLK KEZ
İLK KEZ
7 Haziran 2008 Cumartesi tarihli Sözcü gazetesinin arka sayfasında logonun yanında bir başlık “ sonunda bunu da gördük.” Ve devamla; Kaliforniya’da ilk defa iki aile birbiri ile evlendi. Bu evlilik herkesi şok etti çünkü tarihte ilk kez iki aile yasal olarak evlendi. Toni ve Kaye çifti, Kevin ve Sandy çifti ile evlendi. Dörtlü âşıklar aynı yatağı paylaşacaklar. Deniyor.
Bu gibi insanlar sadece şeytana uşaklıkta medenidirler. İlericilik adına neredeyse mağara devrinde ki hayat tarzına dönmektedirler. Cehennemin yakıtlarıdırlar. İnsanoğlunun nefsinin de doyum noktası yoktur. Allah’ın koyduğu sınırlar sigortamızdır.
“ Topyekûn varlık, eşya ve hadiseleri hallaç ederek her nesnenin özüne, asasına, mahiyetine muttali olma hissi, heyecanı, cehdi, gayreti ve tutkusu diyebileceğimiz hakikat aşkı, Hakikatler Hakikat’ine ulaşmanın en emin yoludur. İnsanın ruh dünyasında böyle bir arzunun uyarılması ve onda her varlığın arkasındaki manayı anlama his, merak ve düşüncesinin harekete geçirilmesi; geçirilip azm-u iradenin şahlandırılması, hakikat aşkı adına ilk mırıldanışlar ve ilk kıpırdanışlardır.”
( Zihin Harmanı) M.F. GÜLEN
YORUMLAR
herseyin belki bir ilki vardir da böyle birseyin devami kimin ilgisini ceker acaba.
dinden imandan insanliktan kadinlik ve erkeklikten cikmislara has olsa gerek.
ilgincti.ve gercekten de giderek magara devrine özenenler cogaliyor gibi.
yüreginize saglik
sonsuz saygimla
hicbitmez tarafından 3/23/2010 3:32:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bence o çiftleri karantinaya almalılar. Hiç kimse onları görmemeli, onlar da insan içine çıkamamalılar. Tabi bize göre korkunç bir şey elin yabancısı böyle yapabiliyor işte. Bizim Türk ananelerine göre yanlış olan bir şeye bir kere bile müsamaha gösterilmez ki, normal karşılayıp yeni hataları da beraberinde yapmasın diye. Paylaşımınız için teşekkürler; bunu da duyduk. Teşekkürler. Sağlıcakla kalın...
Ben okumamışım o haberi ama şimdi okuyunca "nasıl olabilir böyle bir şey? diye düşünmöeden de edemedim.
Ben hala şaşkınım engin bey. Yanlış mı anladım diye ikinci defa okudum verdiğiniz haberi inanın.
Düşündüren bir haberi paylaştığınız için teşekkür ederim. Saygılar
Engin Tatlıtürk
Saygılar.
Mevla insana ne güzellikler nasip etmiş de, kimi bu güzelliklerin farkına varmış, kimi de kendini ondan mahrum sanmış...Sevgi ve saygı size uğrayan sonsuz iki unsur olsun sevgili hocam...
Engin Tatlıtürk
Valla Engin kardeşim, ben bu dörtlü evlilikten pek bir şey anlamadım. Sen anladıysan anlatır mısın. Ne kadar ilginç olay varsa bulup çıkarıyorsun. Tebrikler... Sevgilerimle...
Engin Tatlıtürk
Oğlan askerden gelmiş ve abiyisinin beş çocuk sahibi eşini alıp gitmiş. Yani yengesi ile kaçmış.İki gün evvel Tv de vermişler ben kaçırdım.
Emin olun sadece görmemiz yeterli. Sepet çürük elmalarla dolu.
Ya ayıklamaya çabalayacağız ya bizlerde yavaş yavaş çürüyeceğiz.
En büyük tehlike yavaş ve sinsi seyreden tehlikedir. Ötekiler fark edilip tedbir alınır.
Sevgiler.
Yazının ilk bölümü ile ilgili görüş bildirmek istiyorum. İkinci bölümü yok saymak hakkımı kullanarak.
İnsanlık, git gide daha bir tatminsizleşiyor. Bireyler, nasıl mutlu olacaklarını bilemez hale geliyorlar. Çok şeye, daha doğrusu istenen her şeye sahip olabilmenin özgürlüğü diye bakıyorum bu duruma...Yozlaşma, bir anlamda...
Örnek: Yeğenim lise öğrencisiydi. Dalmak en büyük hobisiydi. Hayali bir tekne sahibi olmaktı. Babam, amcası olarak, bu isteğini yerine getirmeyi düşündü. Sonra " Lise de tekne sahibi olursa büyüyünce mutlu olması için uçak almamız mı gerekecek? " dedi ve vaz geçti..
Saygılarımla
Eser Aslanlı tarafından 3/22/2010 9:28:07 PM zamanında düzenlenmiştir.