İÇERDEN AÇILAN TEK KAPI
Merhaba değerli dostlar ,
Dünya denilen bir değirmene gelmişiz,kimimiz değirmen taşı kimimiz ezilen buğday taneleri ,kimimiz değirmenin çalışanları,kimimiz sahibi..Her birimize bir rol verilmiş adına da Rabbimiz Allah c.c kader demiş...
Bizler bizim için yazılmış kader kapılarını aralamak ve verilen görevi yerine getirmek için ,imtihan için gelmişiz bu dünyaya.
Hayatın her safhasında önümüze onlarca kapı çıkar kimisi ardına kadar açık olur kolu ile uğraşmakbile gerekmez direk gireriz içeriye.Kimi kapıları ise biz kendimiz açarız elimizdeki anahtarlar ile,kimi kapıya anahtar bile gerekmez kapı kolunu kullanırız açmak için..ve ardından tekrar kapatmak için..
Hemen hemen her kapının dış taraftan bir kolu ,bir anahtar deliği vardır .
Dışardan kolu olmayan bir tek kapı vardır dostlar o da kalp kapısıdır..O kapı ancak ve ancak içerden açılırsa oraya girebilirsiniz..Aksi halde ne kadar zorarsanız zorlayın içeriye girmenize imkan bulunmaz..
Kalp kapısı nasıl açılabilir elbette ki sevgi ile ..Belkide bizlere çok basit gelen sevgi ile..Sevgi bazı insanlara bedava gibi gözükür ama ben dünyada gerçek sevgiyi satın alacak bir hazine tanımıyorum..Bu yüzdendir ki dünya üzerinde her şeye paha biçilebilir,her ürünün bir alış fiyatı bulunabilir,elmasların ,pırlantaların ,yatların,katların,apartmanların,yalıların,mücevherleri şöyle bir tarafa bırakalım da mücevherat fabrikasının bile satın alınabileceği belli bir değeri vardır...
Bir tek sevgi para ile alınmaz ve onu karşılayacak ,satın alacak bir limit sınırı yoktur.
Bir kalbe kenarından kıyısından yaklaşabildiyseniz ve girebildiyseniz gelin canlar bunun değerini bilelim ki o kalbin kıyısında kalmayıp asıl gönül tahtına oturabilelim..
Kalp kapısı dışardan açılmayacağı gibi içerden de kapanırsa size karşı bilesiniz ki tekrar açılmayacaktır...
Hepinize gönül tahtlarında geçecek bir hayat dilerim...
YORUMLAR
SEVGİ EKEK SEVGİ BİÇEK
Sevgi deste, sevgi yumak,
Bilenlere selam olsun
Sevgi çile sevgi sömek,
Bilenlere selam olsun
Sevgi sözcük, sevgi hece,
Yürünmeli gündüz gece,
Sevgi asla olmaz cüce
Bilenlere selam olsun
Sevgi şiir, sevgi beste.
Mırıldanır hep aheste
Sevgi pırnat,sevgi deste,
Bilenlere selam olsun
He mi sağır, hem de dilsiz,
Sevgi yeşil, sevgi alsız,
Bazen kolsun bazen elsiz
Bilenlere selam olsun
Sevgi ipek, sevgi saten,
Sevgi sevgiliye yeten
Sevgi duman gibi tüten
Bilenlere selam olsun
Sevgi emel,sevgi dilek,
Sevgi çiçek,sevgi çilek
Sevgi ister yürek,bilek
Bilenlere selam olsun
Duvar gibi sevgi örek.
Sevgi ülkü sevgi erek
Yaşam için sevgi gerek
Bilenlere selam olsun
Sular aksın yorgun argın,
Sevgiler döndürsün çarkın.
Durak susuz olmaz ark’ın
Bilenlere selam olsun
Durak Yiğit
İnsanlığın özü sevgi..
İÇERDEN AÇILAN TEK KAPI/Çok güzel bir başlık ve başlık içinde değerli bir yazı..
Ne güzel bir vurgu,öyle ya tüm kapıların bir kulpu vardır dışardan açılır amma kalp kapısı açılmaz.Bakmayın "baypas" lara; o kapı yazıda da ifade edildiği gibi açılabilmesi için gerçekten bedeli sevgidir,başka türlü o kapıyı aralamak imkansız...
Değerli Hocam bu tür güzel konulara parmak basıp bizlere güzel haslet kapılarını aralamandan ötürü sizi yürekten kutlarım..
Elinize gönlünüze sağlık olsun efendim..Hüseyin DAĞLAR