- 641 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Enseye şaplak no:4
-Herkes cennete gitmek istiyor. Neden cennet?
Çünkü orada huri var!!! Sırf bu sebepten cennete gitmek için sevap işleyenler vardır. Sırf seks için cennete gitmek azmini gösteren kişinin yapacağı sevaptan ne hayır gelir. Umarım bana bir iyiliği dokunmaz böyle sapık bir şahsiyetin. Düşünsene ikimiz de cennete gitmişiz bu 2 huri’ye sarılıp sesleniyo.
ABAZA:Bak bak!!Bu öpüşüm biricik kankam için gelsin, oolum sana o sevabı işlemeseydim şimdi cehennemdeydim, cennet taban puanından 0.01 farkla cennetin bu katmanına yerleştim.. Sen olmasan kazığa oturtmuşlardı beni valla... Şimdi yapacağım sevişme tüm sevip de sevişmeyenler için gelsin..
-Öbür dünyada cennete gimek için kpss gibi sınav varsa z.çtık demektir. Düşünsene a ve b kategori cennet sınavları varmış. A’dan barajı geçenler ahiretin üst kademe işlerinde memur olarak çalışıyorlarmış, B den geçenler de direk cennete giriyorlarmış. Kopya çekenler direk cehenneme... Mülakatlarda da kurandan soru soruyormış. Torpil unsuru bir tek orada olmaz herhalde
-Belki de sırf sürü psikolojisinden cennete gitmek isteyenler vardır. ’Herkes cennete gitmek istiyor, vardır bir sebebi; ben de gideceğim.’ Sebepsiz cennete gitmek isteyenlere sesleniyorum; Yahu dostum, belki cehennemde daha mutlu olacaksın, nerden biliyorsun?.
-Düşünsene barajı geçemeyip cehenneme düştün ve kazığa oturtulmaya hak kazandın. Ve bir gün dünyada küs olduğun biriyle cehennemde karşılaştın ne yaparsın?
--oolum bak dünyada bana yaptğın haksızlıklar yüzünden cehenneme düştün. Dedim sana hiç adam olamayacaksın diye.
--eee. sen de cehennemdesin. Sen de az şerefsizlik yapmamışın dünyada.
--bak hala konuşuyo... (kavga ederler, konuşarak halledebilselerdi cennet olurlardı zaten!!)
-Ayrılalım sözü duyanın kulaklarını sağır eder, tıpkı birlikte olalım derken söyleyenin gözlerini kör ettiği gibi.
-Cehennemde uzun zaman görmediğin arkadaşınla karşılaşsan ne olur acep?
-Vay kardeşim nasılsın yaaa?
-Vay kardeşim yüzünü gören cennetlik yaaaa!
-Lan madem cennetlik yüzümü gören, ne pok yemeye cehennemdesin.
-eee. sen de cehennemdesin. Sen de az şerefsizlik yapmamışın dünyada.
-bu muhabbeti bi yerden hatırlıyorum.
- Senin çoluk çocuk napıyolar.
-iyiler be. büyüdüler. kazık kadar oldular, şimdi de kazığa oturuyorlar evde zaten.
-iyi iyi bi gün çayınızı içmeye gelirim.
-oo çok geç oldu namaza yetişmem lazım.
-Namazı fani dünyada kılman gerekiyordu.
-Namaz ve iman konusunda kendimi yetiştirirsem DGS ile ailecek cennete geçmeyi düşünüyoruz.
-Haaa! Biz de cennet için green carta başvurduk.
-Hadi ben kaçtım.
-Bi gün bizim evde de bi kazığımıza oturursunuz.
-yürü git len...
Hadi ensenize şaplattım ;)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.