- 1489 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
HAYALLERİM ( 5 )
MERHABA SEVGİLİ DOSTLARIM BUGÜNDE SİZLERE BAŞKA HAYALLERİMDEN BAHSEDECEĞİM.YİNE SİZLERDE YORUM YAZARKEN KENDİ HAYALLERİNİZİ YAZARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.SİZLERE BİRKAÇ HAYALİMİ YAZMAK İSTİYORUM.
1 ) UZAY GEMİSİYLE AY’A VE DİĞER GEZEGENLERE GİTMEK İSTERDİM.GİTTİĞİM GEZEGENLERDE BAŞKA CANLILAR YANİ UZAYLILAR VARSA ONLARLA TANIŞMAK İSTERDİM.
2 ) ÇOK BÜYÜK 4 KATLI BİR RESTORANT AÇMAK İSTERDİM.1. KATTA TÜRKİYE’DEKİ HER YÖRENİN YÖRESEL YEMEK VE TATLILARI SATILIRDI. 2. KATTA İTALYAN MUTFAĞINDAKİ HER TÜRLÜ YEMEKLER VE TATLILAR SATILIRDI. 3. KATTA ÇİN MUTFAĞINDAKİ HER TÜRLÜ YİYECEKLER VE TATLILAR SATILIRDI. 4. KATTA DÖNER,HAMBURGER,KUMPİR,İÇLİ GÖZLEMELER,MANTI GİBİ YİYECEKLER ; SÜTLÜ VE ŞIRALI TATLILAR SATILIRDI.HER KATTA BAYAN VE ERKEK TUVALETLERİ OLURDU.
3 ) ŞİDDET GÖREN KADINLAR VE ÇOCUKLAR İÇİN ÇOK MODERN SIĞINMA EVİ AÇMAK İSTERDİM.İŞİ,EL BECERİSİ OLMAYAN KADINLARA ÇEŞİTLİ KURS İMKANI SAĞLARDIM.KADINLAR GİTTİĞİ KURSDAN SERTİFİKALARINI ALDIKDAN SONRA PARA KAZANMALARI İÇİN İŞ İMKANLARI KONUSUNDA YARDIMCI OLURDUM.
4 ) EN ÇOK SEVDİĞİM HAYVAN KÖPEKLER.ANNEM İZİN VERSEYDİ YAVRU BİR KÖPEĞİ ALIP ONU BESLEMEYİ ÇOK İSTERDİM.ŞİRİN DİŞİ KÖPEĞİME ’’ PRENSES ’’ İSMİNİ VERİRDİM.
5 ) EN ÇOK KÖPEKDEN SONRA ATLARI ÇOK SEVİYORUM.ATA BİNMEYİ ÖĞRENMEYİ ÇOK İSTERDİM.ASİL BİR ATIM OLSUN İSTERDİM.ATIMIN ADINIDA ’’ RÜZGAR ’’ KOYARDIM.
6 ) HERHANGİ BİR REKLAMDA OYNAMAYI ÇOK İSTERDİM.DAHA SONRA ÇOK SEVİLEN BİR DİZİ FİLİMDE BAŞROLDE OYNAMAYI ÇOK İSTERDİM.
/ ) BÜTÜN DÜNYANIN TANIDIĞI MEŞHUR BİR ŞAİR OLMAK İSTERDİM.ŞİİR KİTAPLARIM ÇEŞİTLİ DİLLERE YANİ İNGİLİZCE,FRANSIZCA,ALMANCA,İTALYANCA GİBİ DİLLERDEDE ÇIKSIN İSTERDİM.2. ,3. , 4. , 5. , 6. , 7. , 8. , 9. , 10. ŞİİR KİTAPLARIM ÇIKSIN VE KİTAPLARIM TÜNM DÜNYADA OKUNSUN İSTERDİM.DÜNYA ÇAPINDA YAPILAN YARIŞMALARDA 1. ÖDÜLÜ VERİLSİN İSTERDİM.
8 ) ÇOCUK ESİRGEME KURUMUNA BAĞLI BİR YURDA GİDİP BENİM SEÇTİĞİM KÜÇÜK BİR KIZ ÇOCUĞUNU EVLAT EDİNMEK İSTERDİM.KIZIMI SON DERECE SEVGİ DOLU BİR ORTAMDA BÜYÜTMEK VE EN GÜZEL OKULLARDA OKUTMAK İSTERDİM.KIZIMI SEVDİĞİ GENÇLE EVLENDİRMEK VE TORUNLARIMA ANNANELİK YAPMAK İSTERDİM.
9 ) MADDİ DURUMUM ÇOK İYİ OLURSA ÇOK FAKİR BİR AİLENİN KIZINI İLK OKULDAN BAŞLAYIP ÜNİVERSİTEYİ BİTİRİNCEYE KADAR OKUTMAK İSTERİM.HATTA İSTİYORSA DOKTORA VE MASTIRDA YAPTIRIRDIM.SONRADA KENDİ ELLERİMLE EVLENDİRİRDİM.
10 ) PSİKİYATRİ DOKTORU VEYA PSİKOLOK OLUP SORUNLARI OLAN İNSANLARA YARDIMCI OLMAK İSTERDİM.EVLİLİKLERİNDE PROBLEM YAŞAYAN ÇİFTLERLE KONUŞUP EVLİLİKLERİNİ KURTARMAK İSTERDİM.
11 )BUGÜNLÜK SON HAYALİMDE GAZETECİ OLMAK İSTERDİM.TÜRKİYE’Yİ İLGİLENDİREN KONULARLA İLGİLİ SORUNLARI YAZMAK İSTERDİM.BU KONULARLA İLGİLİ İNSANLARLA RÖPORTAJLAR YAPIP FOTOĞRAFLARINI ÇEKMEK İSTERDİM.
GÜLHAN KESKİN
21-MART-2010-PAZAR
SAAT=00.50’DE YAZDIM.
NOT:DOSTLARIM HAYALLERİM DAHA BİTMEDİ DEVAMI VAR.SEVGİLERİMLE GÜLHAN KESKİN.
YORUMLAR
sevdapınarı
Gerçekleri tertışma pahasına da olsa ortaya sermeyeceksin.
Hep müsbet eleştiri yapacak ve çiçek elde şirinlik maskesi ile dolaşacaksın.
Asla siyasi bir kelime yazmayacaksın. Çiçek, böcek, hatıra cinsinden takılacaksın.
Hazımlı olup kapı çalmayı bileceksin.
Güncel ve tarftar bulacağına inandığın konulara kafa yoracaksın.
Ahbap çavuş olaylarını takibe alacaksın.
Sen bunları yapamazsın. Kurdelayı yada uğur böceğini unut gitsin.
Bu günkü yazımın yorumunda sizi andım. Hayallerinizi hatırlayarak. Ve kendi hayalimi yazdım.
Sevgiler.
sevdapınarı
hayallerinizi okurken gülümsedim. çünkü güzel ve anlamlı insanı boyutu olan hayallerdi
en çok istediğim ve gerçekleşmesini istediğim hayalim. bir gün bir şiirimin bestelenip her kanalda itürkü olarak söylenmesini çok isterim. Madi boyutunu asla düşünmeden
beğeniyke okudum her hayalın gerçek olsun diyorum saygımla
sevdapınarı
Gülhan Hanım; Siz farkında değilsiniz ama bütün hayalleriniz oluyor.
Yazmaya devam edin.
Çünkü; sadece yazar olmakla her mesleğe eğilir, her hayalinizi yaşayabilirsiniz. Türlü türlü hallerin türlü türlü zevklerini alırsınız. Yazar olmak her şey olmaktır.
Duyarlı yüreğe selamlar.
Her yazdığım yazı günün yazısı olsun istermiydin?
NEDEN?
BU ÇOK KOLAY AMA BU SİTEDE ÇOK ZOR BİRŞEY. Başaran nasıl başarıyor düşündün mü?
Pekiyi çok önemli mi?
Burada bir şekilde her yazımı günün yazısı seçtirsem madalya verirler mi?
Ya da insan neden buna luzum görür?
Böyle bir hayalin varsa yaz sana yolunu söyleyim.
Sevgiler ve selamlar.