- 1872 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
EY SEVGİLİ!
Bugün sana seslenmek, içimi döküp rahatlamak istiyorum; sen duymasan da… Çünkü, buna ihtiyacım var. Nasıl ki, toprağın suya, bebeğin anneye, canlıların havaya oldu gibi…Benim de sana ve seninle dertleşmeye ihtiyacım var sevgili.
Ben yıllarca dalgalı denizlerde kulaç attım durdum; kıyı görünmese bile…Hep tek başıma boğuştum azgın dalgalarla. Hiçbir limana sığınmadım. Kimse elimden tutmadı. Ben uzatmadım ki…Evet sevgili, ben yıllarca kimseye el uzatmadım ki.
Açık denizlerde olmama rağmen, hiçbir martıyı tutup okşamadım. Dalgalar ve ben…Hep böyleydi hayatım. Çalkantılı, fırtınalı, ve dalgalı…Durulmadı. Ne kadar uğraşıp çabalasam da, kıyıyı bulamadım.
Tam her şeyden ümidimi kesmiştim ki, sen çıktın karşıma. Nasıl olduğunu bilip anlamadım. Uzatıverdim elimi sana. Öyle bir tuttun ki, sıcacık ve sevgi doluydun. Sanki yıllardır bu eli bekliyormuşum gibi. Senmişsin beklediğim.
Fırtına dindi. Dalgalar duruldu. Artık sen varsın hayatımda. Peki, ne zamana kadar sevgili?
Bana diyorsun ki, ‘konuş benimle. Dök içini. Rahatla! Taş mısın sen?’
Evet sevgili; taş değilim ben! Benimde konuşmaya dertleşmeye ihtiyacım var. Hem de çokkk! Ama korkuyorum! Çok korkuyorum! Seni incitip kırmaktan, üzmekten korkuyorum. Geç de olsa bulduğum sevginin, uçmasından korkuyorum. Avuçlarımdan; bir martı gibi…
20/03/2010/ Emine/ Manisa
YORUMLAR
Kısa ama çok güzel.
Akıcı ve anlaşılır. Sanat yapacağım diye cünlelere işkence yapmamış.
Kutlarım kardeşim.
Roman yazdığım için çok az vaktim oluyor. Her yazıyı okumak isterdim ama olmuyor.
Selamlar. Tam puan.
Emine UYSAL (EMİNE45)
saygı ve sevgilerimle...
Kimbilir belkide uçmaz..
Derdini söylemeyen derman bulamaz
Kimbilir belkide içini dökmen daha hayırlı olur.
..................saygımla
Emine UYSAL (EMİNE45)
saygı ve sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Saygı ve sevgilerimle...
Emine kardeşim,yine coşmuşsun,duygusal bir yazı,inşallah sevdiğin bir ömür boyu sabırla dinler,sevgiler.
Emine UYSAL (EMİNE45)
aRKADAŞIM YİNE YÜREĞE DOKUNAN BİR YAZIYDI. kALEMİNE VE YÜREĞİNE SAĞLIK. sEVGİLERİMLE
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Emine hanım, iyi bir yazar. Yazdıkları keyifle okunuyor. Bu da onlardan biriydi yine.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sayı ve sevgilerimle...
Hımm, Bilmece gibi bir yazı, çöz çözebilirsen, çık çıkabilirsen işin içinden. Gene de ben hayra yoracağım.
Baştaki cümleyi çözsem gerisi çorap söküğü gibi gelecek de, ah bir çözebilsem.
“Bugün sana seslenmek, içimi döküp rahatlamak istiyorum; sen duymasan da” ne demek şimdi bu;
a-) seslenmek istenen kişi sağırdır. b-) seslenmek istenen kişi il dışında veya kapsama alanı dışındadır c-) seslenmek istenen kişi ruhsuz kazmanın tekidir d-)seslenmek istenen belki de kişi bile değil “kişiüstü” bir varlıktır. Hadi bakalım ayıkla pirincin taşını. Geliyorum, geliyorum şu “duymasan da” kelimesinde takılıyorum.
Dedim ya burayı geçsem arkası gelecek ya. Neyse ben biraz daha kafa yorayım.
Biraz melankolik bir saate rahatsız ettim galiba, sürçü lisan ettimse affola
Saygılar, selamlar
Emine UYSAL (EMİNE45)
Saygı ve sevgilerimle efendim...
bu güzel kalem....bu gün....sayfalarını bu güzel konuya ayırmış....bulduğu ve yaşadığı sevgiyi.....kaybetme korkusu....zor sahip olduğu güzelliğin bir martı gibi ellerinden uçmasından korkuyor....deniz ne kadar dalgalı olursa olsun..... o martı o denizi terketmez....yüreğinde sevgilerin eksilmesin kardeşim....yine güzelliklere imzanı atmışsın....saygılar.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Ve ben seninle dertleşirken, en çok da, beni duymamandan korkuyorum...
sevgiler...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle...
Evet sevgili; taş değilim ben! Benimde konuşmaya dertleşmeye ihtiyacım var. Hem de çokkk! Ama korkuyorum! Çok korkuyorum! Seni incitip kırmaktan, üzmekten korkuyorum. Geç de olsa bulduğum sevginin, uçmasından korkuyorum. Avuçlarımdan; bir martı gibi…
Duyarlı ve seven bir yürek.Sevdiğinin incinmesini istemeyecek kadar hassas olan bir yürek...Şimdiki zamanda böyle bir sevdayı bılmak çok zor...Vefakar ve sadık olan bir aşk...
İnce duygularla bezenmiş,biraz da insanın içine acı veren seslenişti...Yazan kalemi kutlarım...Selam ve saygılarımla efendim...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...