- 1143 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
... abartmadan, yarınları düşünelim !...
... her anın keyfini çıkartmak, güzel olur elbette. Lakin tadında bırakarak. alacaklı kalaırsak, umutlarımız tazelenir.... Her günün ve anın neşesini yaşamak kıyasıya ve doyasıya, yarınlarımıza haksızlık etmiş oluruz.
... örneğin
bir akşam yemeğini tıka basa yediniz, sabaha karnınız tok iştahınız yok gibi kalkarsınız. Sabah kahvaltısını iştahsız yapmanız gününüze etki eder. Oysa biz insanlar her öğün yemekten, sofradan biraz da olsa aç kalkmalıyız...
... maddi manevi alacaklı kalmak hayattan daha da güzel olmaz mı ?... ve hep öyle kalmak, hayata dair moral ve umutlarımızı diri tutmak ...
... bir düşün bak !...
... elbette hüzün sitres ve dertler hayatımızda olcaklardır... ama umudunuzu yitirdiğinizde bu gibi sorunların üstesinden gelemezsiniz...
... bozarız dengeleri, kırarız insanları
... ama alacağımız varsa hayattan
... yarınki günlerimizden
... işte o zaman dengeleriz ve severiz hayatı !...
... abartma lütfen
... sadece sev ve güven....
YORUMLAR
eyüp DEMİRCİ
... nezaketinize ve nazik yorumunuza teşekkür ederim
... sevgi ve saygılarımla,
çok güzel bir terapi........ umutlar bitince geriye hiç bir şey kalmazki.....eski bir sahaf tan aldığım bir kitap vardı....orta okul son sınıftaydım....eski birazda yıpranmıştı. tüm sayfalarına yazılar yazılmış okuyan kişi yazara karşı düşüncelerini yazmıştı.çok sevdiğim bir kitaptır DALE GARNİGE amerikalı yazar ismi üzüntüyü bırak yaşamaya bak....yazar hangi konuda fikrini söylerse okuyan kişide yorumunu yapıyordu o kadar etkilenirdimki......bazı konularda okuyucu yazarı fersah fersah geçmişti....o kitaptaki ana başlıklar benim yaşamdaki karşılaştığım gel gitlerde hep rehberim olmuştu....sevgili eyüp bu güzel yazın o sevimli kitabımı anımsattı onunda konu başlıkları seninkini andırıyordu.... harikasın kutluyorum....
eyüp DEMİRCİ
... öylesine esti yazdım spontane
... bi de grip olmuşumki sorma gitsin
... o yüzden evdeyim istirahatdayım
... sana telefon etmememin sebebi
... "haçan ha bu giribi saa pulaşturmak istemeyışumdandur
... sakin penu yanliş anlama ağabeyum !..."
... ))) sanırım tam " Temel" işi oldu
... espri de böyle olmalı be hocam
... durumdan vaziyet çıkararak tabiiki !...
... yengeme hürmetlerimle
... sana hem saygım hemi de sevgilerimle
... can abiiim Modern Mevlana,
... allaha emanet ol koca şair,