- 709 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SADECE O ' NA O TEK
Üstüme yıkıldı koca bir dağ sen giderken içimden attığım sessiz çığlıklarımın hiç birini duymadın. İstedim gitme demeyi istedim sen giderken..! Arkana bakarsın diye ümit ettim ama nafile... Dönersin diye bekledim..! Dönmeni umut ettim.
Bütün çabalarımı görmezden geldin sen belkide haklısın biliyorum..! Sana göre şuçlu benim...
Sen ve ben bir türlü biz olmayı başaramadık. Ne hayallerim vardı sana doğru hepsi hayal olarak kaldı. Şimdi senin adını duyduğumda ya da sen aklıma gelsen yüzümde bir tebessüm oluyor. Merak ediyorum..! Benim adım geçtiğinde sen ne yapıyorsun? Sen beni sevmezken neden benden seni sevmemi istedin ki ; hiç anlam veremiyorum.
Amacım seni üzmek değildi, sadece hissettiklerimi söylemekti. Bunları bilmeni isterdim, yüzüne söylemeye cesaretim yok. Korkuyorum senden. Seni kırmaktan, incitmekten korkuyorum..! Sen benim hep hayallerimde ki biricik sevgilim olarak kalıcaksın..!
Aramızda gerçek olan hiç birşey olmasa bile senle geçirdiğim günler hayatımda yaşadığım en güzel günlerdi. Bu iki sözcüğü buraya yazmak yerine yüzüne söylemek isterdim..!
Ama yapamıyorum..! Seni sensizde sevebileceğimi biliyorum..!
Bu hissettiklerim gerçek mi .? bilmiyorum ama tam olarak hissettiklerim bu onu biliyorum..!