- 1289 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK YOKTUR
Neresinden tutsan aşk elinde kalır.
Kimbilir belki de aşk diye bir şey yoktur.Kimbilir hangi fesatın hangi düzenbazın aklına geldide erkeği,kadını kendine oyuncak etti.Çocukluğumuzdan başladılar yok Leylaile Mecnun,yok Kerem ile Aslı’nın aşkı.
Nasılda kandık aşka,nasılda çaldılar yıllarımızı, olmayan aşkın peşinden bizi koşturtarak.Aşkın olmadığını anlamak için 45 yıl yaşamak mı gerekiyormuş.
Anladım anlamasına aşk yokmuş ama şartlandırılmışız bir kere aşk var diye.Romanlarda,şiirlerde,şarkılarda anlattılar aşk çok güzel diye.Takıldık bizde peşine hiç sormadan sorgulamadan bazen elimizi bazen kolumuzu kaptırdık ama önemsemedik.Aşk yetinmedi,ona yetmedi tutsağı yaptı içimizi açıttı.Sonrada bir paçavra gibi birköşeye savurup attı.
Kimi aşk uğruna can verdi kimi bu uğurda can aldı.Kim diyebilir ki aşk güzeldir diye.Kim diyebilir ki aşk vardır diye.
Aşka dair söylenen bütün sözler yalan aşk diye yaşanan herşey kötü bir rüyadan başka bir şey değil.
Bize kurulan tuzağın peşine takılmış gidiyoruz.Bu uğurda özgürlüğümüzü esarete,canımızı ölüme veriyoruz.
Kısacası yaşarken ölüyoruz ama aşktan kaçmak aklımıza gelmiyor.
Aşk varsa sakın bana uğramasın,
varsın gözyaşlarım gözümde kaldın.
Ünal TÜRKOĞLU