Günbegün Notlarım 38/Kendime Sorular
..........................................................
Neden şiir yazma ihtiyacı hissediyorsunuz?
--- Şiir, bir kere benim hayatım olmuş. İçime sinmiş ruhu... Dışımı sarmış coşkusu...
Onsuz nefes almayı bilmiyorum. Etkisinden kurtulmuyorum. Tutkusu birçok tadımı karşılıyor. Tanımları, kalbimi mutmain ediyor...
İmgeleri sarhoş ediyor beni geceleri. Gündüzleri onunla hayata k-atılmaktan keyifliyim. Mısralarında dolaşmaktan acayip keyif alıyorum...
Ve ben de duygularımı şiirlere aktararak, kaleme havale ederek ifade ediyorum. Ben hislerimi istediğim gibi paylaşınca, şiir de beni seviyor...
Sanatın bu eşsiz dalıyla uğraşmaktan mutluyum...
Hem o beni beslediği için, hem ben onu kucakladığım için; aşkımız büyük, sevgimiz daim...
Yalnızlığı sever misiniz?
--- Yalnızlık diğer adım desem, bu soruya en doğru yanıtı vermiş olurum...
Canım sıkıldığında, kitap okumak istediğimde, kendimle baş başa kalmayı seçtiğimde, tefekküre dalıp derin derin düşündüğümde, dünyayı temaşa etmeyi dilediğimde, kar veya yağmur yağdığında, çocuklaştığımda, mızmızlandığımda; yanı başımda bulduğum YALNIZLIK’tır...
Onunla arkadaş gibiyim. Can ciğerim kendisiyle. Kendisi beni hiç geri çevirmez, dünyasına merhaba çaktığımda. Yalnızlığında sabahlandığım çok olmuştur...
Bahar mevsime dair ne gibi düşüncelere sahipsiniz?
--- Bahar, benim için yeşil’in adıdır...
Yaşamın yeniden kendini yenilemesidir...
Yeni yeni ortaya çıkacak güzelliklerin müjdesidir bahar...
Bahar’ı dört gözle beklerim kendimi bildiğim bileli. Çocuksu yanımdan olsak gerek bu istek. Bu arzu hiç tükenmiyor bende...
Bahar’a öyle vurgunum ki; kah böcek olup uçasım, kah karıncalar gibi yaşayıp yeryüzüne çıkasım, kah bir nisan yağmuru damlası olup toprakları ıslatısım, kah bir küçük ot gibi yeşerip büyüşüsüm, kah da kendimi çimenler üstüne atan bir ayı ağırlığı kalasım geliyor...
Baharla içli dışlıyım...
Kıştan kalan buzlarımı eriten güneşine, kokularına hasret kaldığım rengarenk çiçeklerine, büyülü havasına HAYRANIM baharın...
Hangi futbol takımı tutuyorsunuz?
--- Galatasaray futbol takımını tutuyorum...
Fanatik bir taraftarı sayılırım... Sevdayla maçlarını, futbolcularını ve haberlerini takip ediyorum...
Sarı ve kırmızı renkleri beni cezbediyor. Camiasının bozulmayan duruşu, takdirimi kazanıyor...
Küçüklüğümde ise Fenerbahçe aşkıyla tutuşuyordum.
Bu aşk, 12 yaşıma kadar devam etti...
Sonra, bana uygun takımın Cim bom bom olduğunu idrak ettim. Bunu kesinlikle döneklik olarak algılamasın kimse...
Dünyayı kavradığımda, anladım ki Fenerbahçe yapıma ters...
Ve Galatasaraylı olmaktan, gayet memnunum...
Müzikle aranız ne durumda?
--- Müzik, kulağıma iyi gelir. Ruhumu dinlendirir. Canımı rayına sokar...
Her ne kadar sesim karga seslerine bin çekse de, müzik dinlemekten ileri gidenlerdenim diyebilirim rahatlıkla...
Farklı ezgileri duymak, değişik melodilere rast gelmek, beni müziğin içine çeker...
Genelde de, kalbe hitap eden şarkıları tercih ederim...
Favori müziğimi ise Kürtçe ve Pop parçalar oluşturur...
Müziğe sırtımı dönmem... Sarsılmaz dayanığımdır şiirden meydana gelmiş türküler...
Müziğe saygım sonsuz...
...........................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
19 Mart 2010,,,14.34
Mardin
YORUMLAR
meselci
hımmm.
ben de derim en büyük allah.
Her takım bizim çeşitliliğimiz ve zenginliğimiz.
Saygımla:))
Benzer yönlerimiz varmış seninle...Galatasaray aşkı hariç. Bir Fenerli olarak seni kaybettiğimize az biraz üzüldüm...Anlatımın her zamanki gibi duru ve akıcı. Hiç sıkılmıyor insan seni okurken...Selamlar.
meselci
benzer yönlerde buluşmak
dostluğu artırır.
Varol
aynur dostum.
benzer noktalar bulmak zor değil.....:)
seni biraz daha tanıdık seni dost... teşekkürler
inşALLAH cevapsız soruların yoktur.
hep dostça :) tabiki de şiirle :)
meselci
cevapsız sorularım var mı?
bunu bir başka notumda
irdeleyeceğim e-mine.
ziyaretin için sağol.
saygımla.