GİDİYOR MUSUN
Gidiyor musun... sana kuş tüyü yastıklar hazırlamıştım.. salıncaklar kurmuştum rüzgarla yarışmak için, bulutların yağmurlarıyla damla damla aşk olup yağacaktım...
Gidiyor musun... mutlu değil misin yanımda... ben akşam güllerle gelecektim kapıya içinde rengarenk aşkla... bir yaprağındaki çiğ tanesine saklayacaktım dileklerimi, eline alınca gül demetini yapraktan kayıp dolacaktı gönlüne....
Gidiyor musun... ama daha yeterince çekmedim seni içime, kocaman bir öpüş konduracaktım dudağına ve sımsıkı sarılıp kemiklerinde hissedecektim tenimi... Bütün kış aylarında senin ellerinle ısınmak istiyordum ve ellerimle ısıtmak üşüyen ellerini, gözlerinin çağlayanlarında yıkanıp temizlenmek istiyordum çirkinliklerimden...
Gidiyor musun... alıp kendini yanına yollara düşüp uzaklara mı gideceksin.... ben ne yaparım sensiz, nasıl nefes alır bu beden, nasıl sığdırırım sen yoksan hayata yüreğimi... alıp yanına her şeyimi gidecek misin.. ya ben ne yaparım sensiz gecenin ortasında, darağaçlarına salıncaklar kurarlar benim için yalnızlıklar...
Gidiyor musun... çeşme başındaki güzel hatıraları da alıp... geçmişi olmayanın geleceği de olamaz, yorgun ayaklarımı kesip ağır adımlarınla gidecek misin... camları kırıp yağmurlara mı açacaksın pencereleri.. ya dumanı tüten baca ne olacak.. söndürüp gidecek misin..
Gidiyor musun... yastığın altında sakladığın türkülerimizi de alıp... yastığın altına yeni türküler de ekleyip kalsan olmaz mı... ben türküler olmadan nasıl rakımı içeceğim... ben sen olmadan hayatla nasıl baş edeceğim...
Gidiyor musun.... gitmesen olmaz mı... cinayet bu biliyorsun, gidersen öleceğim görüyorsun...
Gidiyor musun... Gitme....Ben seni çok seviyorum bilmiyor musun?
N. K
YORUMLAR
soru cümlelerinin sonunda ( ? ) soru işaretlerinin konması ve bazı cümle sonlarının iki nokta ile bitirilerek, kimi cümle başlarının ise küçük harfle başlamasını göz ardı etmeden...
düşüncelerin aktarımı olan yazınızın samimi anlatımınıdaki sıcaklığının okuyucuyu sardığını söylemeliyim..
sevgimle kalın...
not: özür dileğimi kabul edin...
Zeynep Tavukçu tarafından 8/29/2007 11:17:13 AM zamanında düzenlenmiştir.