- 1539 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
erdoğan büyükkasap
----yıl 1976 tosya lisesi kimleri yetiştirmiyoki..lise bire köyde tek öğretmenli bir okuldan mezun olup gelmişim...sınıfın zeki öğrencisi sessiz çekingen öğrencisi fakir öğrencisiyim..
--adam gibi adam öğretmenlerimiz var..erhan keskin...ahmet kapısız..mustafa dönmez.....
dersleri hep labaratuarda işliyoruz..sınıfın en iyileri sırayla necla urkaya ..mehmet orta...
hülya akbulut..haşim bakar...erdoğan büyükkasap...
---fakat erdoğanda bizde olmayan şeyler var...o bir lider..teşkilatcı....şefkatli merhametli
kerem sahibi müthiş bir adam..sahip çıkan koruyan kollayan besmele gibi bir adam..
-----bana çok sahip çıktı sınıfta ve okulda kendince...bende o na fizikte..sosyal yönü çok kuvvetliydi..kadere bakın ki o fizikçi oldu ben ilahıyatcı...
-----tebeşir parası toplanır benimkini kendi verirdi...teşkilat parası toplanır benimkini hep o verirdi..ilk okuldan itibaren kendinin ve ailesinin rızkını kazandı..bakkallık yaparak ve kestane kebabı satarak..
------sana uzanan dil kurusun....sana uzanan el kurusun..ne büyük cüret allahım erdoğanı buhtan altına sokmak..kaldıki hiç bir şartta erdoğan kendi rızasıyle böyle bir fiil yapmaz..yapamaz..bunun araştırılması gerekir...temiz birileri varsa...
-----ahdım olsun kardeşim ömrüm oldukça kirli ellerin ensesinde olacağım..
---dilerim şahitliğin haktır...makamın cennettir...
YORUMLAR
Hangi hırsız, hangi eşkiya ya da gerçek cani kıyabilir kendi canına ?
Hırsızda,eşkiyada o gururun onurun ne işi olur ?
Örnekleri gözlerimizin önünde.
Rahmetl Büyükkasap'ın onurlu biri olduğundan en ufak bir kuşku duyulması mümkün değildir.
Allah rahmet eylesin. Sebep olanlar belâsını bulsun !
Fikret TEZAL tarafından 3/21/2010 6:29:22 PM zamanında düzenlenmiştir.