- 1066 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Sessiz Sevdam..
Yine sensizim..Ben sensiz ne yapacağım bilmiyorum.Gerçi senle yapacak da bir şeyimde yok ya ,şimdilik sadece sensiz ne yapacağımı düşünüyorum , seviyorum ne yapayım ? seviyorum diye haykırmak istiyorum . Herkese herşeye seni sevdiğimi söylemek istiyorum . Sana söyleyemem o başka!! . Yüreğimin en derinliklerinde en gizli köşelerinde saklıyorum seni, böyleyken bütün bedenimi sarıyorsun . Bütün ruhum seninle çalkalanıp yine seninle sakinleşiyor. Tam unuttum derken tsunami gibi vuruyorsun en zirvedeki duygularımı .İçimde binlerce kelime sana yazılmak için ,sana söylenmek için birikmişken ,bir tanesini bile dilime alamıyorum .
Her geçen gün daha fazla büyüyen bu özlemin vuslatını beklerken ,içimdeki gizli sevdamın tılsımının bozulacağından korkuyorum. Bu dünyada vuslat yok biliyorum ,zaten seninle ebedi hayatı istiyorum. Belli etmesemde seni çok özlüyorum , bir sesin bir nefesin beni yeniden hayata bağlamaya yetiyor. Yaşımın verdiği olgunluk çılgınlık yapmamı engelliyor. Seninle çıplak ayakla sahilde koşmak değil benim hayalim. senin gözlerinde kaybolmak sadece..Bir akşam yemeğinde mum ışığında dans etmek değil, mekansız bir alemde ellerini tutmak istiyorum..Pembe pancurlu evimizde yaşlanmak değil istediğim , farketmez yaşım ne yada kaç olursa olsun, ebedi aleme seninle gitmek istiyorum..
Bazen de seni suçlamak istiyorum.neden hayatıma girdin diye? ama seninle geçen bir dakikam bile ,bir ömre bedel..!! İyi ki seni tanıdım ,iyiki seni sevdim . Sevmek sevilmek elimizde değil, sevdirene hamd ediyorum .Adına aşk diyemediğim bu duyguyu bana yaşattığı için şükrediyorum.İmkansız olmasında ki hikmetlerin bana ayan olması içinde dua ediyorum . Yoksa özlem ateşi hergün beni biraz daha yakıyor.Hem ateşlerdeyim hem sevinçlerde.. Nerdeysem nerde ,benim bildiğim tek şey ,ben hala sendeyim, ey sevgili sende....
(murat)
YORUMLAR
hııım sevgili arkadaşım aşkın okadar temiz okadar berrakki herkesin hayalindeki aşk bu olmalı aslında gurur veriyordur bu savda böylesine aşk ,öylesine çıkarcı olmuşki insanlar aşığım derken bile buram buram çıkar kokarken sen saf bulunması nadir duygularını dillendirmişsin işte budur benim arkadaşım :)aşkın daim olsun sevgidamlalarımı bırakıyorum bu dizelerin üzerine sevgiler...
Ebedi aleme seninle gitmek ....gözlerinde kaybolmak .....tek gerçek.... bunu yakalayabilmişiliğiniz ne güzel....Umarım bu duguları size yaşatan güzellik ...Ölümü birlikte karşılama güzelliğini de yaşatır...
Özlemler olsa da acı insanın olgunlaşmasını sağlıyor...Lezzet bir kat daha artıyor...
Samimi, içten, gerçek duygulara misafir oldum sayfanız da...Gönlünüzün umduğu bütün güzellikleri Mevla nasip eylesin size ve sevdiğinize...
dostaynası
Yazıma anlam katan yorumunuz için çok teşekkür ederim ..