- 1605 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ARTIK DÖNEMEM GERİ
Bir gün son deseler inanmaz gülerdim.şimdi yaşadım gitmekten başka çıkış kapı bırakmadın.Bir gün deseler sevdiğin insan seni sevsede gider bi başkasına diye aldırmazdım. şimdi yaşadım bana çıkar kapı bırakmadın...
sana son bir sözüm var artık.....Bunu okudukça belki beni hatırlarsın istemem senden bana bir iz kalsın döktüğün göz yaşlarının hepsi senin olsun ağlama sakın sen o gözyaşlarınla bir tek beni kandıramazsın...ARTIK DÖNEMEM GERİ
Mahsun bir çocuk nasıl umut beklerse şevkat beklerse insandan bende öyle sevgi beslemiştim 6 yıldır yılmadan.Seninle avunur seninle mutlu olurdum, bu dünyaya sadece sen varsın diye umut bağlar minnet duyardım.Şimdi görüyorum da sen sevginin değerini bilemeyen insan, elindekini kaybedince yollara düşen mahzun ,sen sevipte onu bir kenara bırakıp hayatyımızı mahvedecek kadar büyük hatalar yapan insan, umarım değer bulmazsın.seviyorum diyordun ya neden gittin bir başka ele.
Sana SON VEDAM BU MEKTUP hadi oku;
Eğer bir gün yaşanmışlığımız gelirde aklına bir çocuk gibi mahsunlaşıp gözün dalarsa uzaklara.Yeşermiş olan içindeki umutların bir gün solma noktasına gelipte seni buruk bırakıp bir damla yaş dökerse göz pınarlarından. bir çocuğun ki gibi muhsuyn olursa anışların o zaman avun o gözyaşlarınla bende bileyim ki sadece benim,bizim ve de tüm yaşanmışlığımız içindir.allaha ısmarladık kalbim ben GİDİYORUM Bi şans daha deme nolur yüreğime affettiremiyorum...
YORUMLAR
sevginin değerini bilmeyenlere bir şans daha vermek, geleceğime yazık olur. hüzün dolu ama insan kendi ayakları üzerinde durması gerektiğini bilmeli ve kendi kendine rehberlik edebilmeli. hayatta hiç bir zaman umudunu yitirme, gündoğmadan neler doğar. sevgiler, saygılar kardeşim.
Umudun insandan alıp götürdüğünü, sırtını yasladığı dağı kaybettiği gibi mevcut direncinide moraline teslim eden bir rüzgar olduğunu bir platonik aşık olarak çok çok iyi bildiğimi düşünmekteyim.Durumun izah şekli ne olursa olsun insanın bazen umuttan gayrı değerleri olmadığı ihtimalinigöz önüne alarak insanın umudunu kırmamak gerekir... Kimi insanın kalbini kırarsın,kimi insanın kafasını kırarsın.. Ve en önemlisi insanın umudunu kırarsın...
İşte umut, kelamla tarif edilemeyecek kadar büyük bir sevgi gibi insanın düşsel hayatına kalmış,yaratıcılık ve hayalgücünün anlamakta büyük bir etken olduğu bir değerdir..
Daha da ne yazılabilir ki ?