- 844 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞKIN AYSEL HALİ
ON İKİ KATLI İŞ HANININ YEDİNCİ KATINDAKİ PSİKOLOG AYNUR HANIMIN KOLTUĞUNDA UZANAN FERİT O AN SADECE AYSEL’İ DÜŞÜNÜYORDU. ZATEN ONU DÜŞÜNMESEDE AYNUR HANIMDAN GELEN SORULARI CEVAPLAMASI İMKANSIZDI. ÇÜNKÜ O BURAYA ZATEN BU SORULARIN CEVABINI BULAMADIĞI İÇİN GELMİŞTİ.
-NEDİR BEYEFENDİ BU KADAR TAKINTILI OLMANIZIN SEBEBİ AYSEL HANIM HAKKINDA. HANGİ AŞK İNSANI BU KADAR KENDİNİ BİLMEZ VE SAPLANTILI YAPABİLİR. BANA ANLATIN LÜTFEN AYSEL HANIM NE SİZİN İÇİN?
-AYSEL NE Mİ? ASIL AYSEL OLMAZSA BEN NEYİM Kİ. AYSEL BENİM İÇİN HERŞEY DEMEK. AYSEL YAŞAMA SEBEBİM,SEVİNCİM,YÜZÜMDEKİ TEBESSÜMÜM. AYSEL BELKİ ÖLÜM SEBEBİM OLACAK. AYSEL HÜZNÜM,MUTSUZLUĞUM,KAVGAM.
-PEKİ AYSEL’İ TEK KELİMEYLE İFADE EDİN DESEM HANGİ KELİMEYLE İFADE EDERSİNİZ.
-KUMSAL
-KUMSALMI? PEKİ NEDEN AÇIKLARMISINIZ?
-AYSEL BENİM İÇİN KUMSAL. ONU İYİ VEYA KÖTÜ TEK KELİMEYLE İFADE ETMEM YETERİZ KALIR. AMA KUMSAL DERSEM HEM İYİ HEM KÖTÜ OLDUĞUNU İFADE EDER SANIRIM. BİRAZ AÇAYIM. VE BU ANDAN SONRA FERİT BEYİN YÜREĞİNDEN DÖKÜLEN AÇIKLAMALARA KULAK VERDİ AYNUR HANIM.
AYSEL’E AŞIK OLMAK ÖYLE BİRŞEY Kİ; BİR DENİZDEYİM SU ÇOK GÜZEL AMA KAFAMI ÇEVİRİNCE KUMSALI GÖRÜYORUM. BİR AN ÖNCE SUDAN ÇIKMAK VE KUMSALA UZANMAK İSTİYORUM. AMA KARAR VEREMİYORUM DENİZ GÜZEL VE SICAK. DERKEN DALGALAR BENİ KUMSALA İTİYOR. AYNI GÖNLÜMÜN BENİ AYSEL’E GÖTÜRMESİ GİBİ BEDENİME HAKİM OLAMIYORUM. KUMSALA HIZLA SÜRÜKLENİYORUM TAM ONA KAVUŞTUĞUM ANDA ÖYLE BİR ÇARPIYORUM Kİ KIYIYA GERİ DENİZE FIRLIYOR BEDENİM. ONA ULAŞAMIYORUM. BENİ İTİYOR.
DERKEN KUMSALA ÇIKIYORUM VE BUNU BAŞARDIĞIM İÇİN MUTLU OLUYORUM. BİRDEN BU MUTLULUĞUM AYAKLARIMIN YANMASIYLA SON BULUYOR. KUMSAL AYAKLARIMDAN BAŞLAYARAK BENİ YAKIYOR. BENİ İSTEMEDİĞİ HER HALİNDEN BELLİ. YANMAMI İSTİYOR. MECBUREN YİNE UZAKLAŞIYORUM KUMSALDAN. TEKRAR GİDİYORUM KUMSALA DERKEN BİR RÜZGAR VE GÖZLERİME KUMLAR DOLUYOR. GÖREMİYORUM. AŞK EN BÜYÜK KÖRLÜK DEĞİLMİ ZATEN. GÖZLERİMDEN YAŞLAR AKMAYA BAŞLIYOR DURDURAMIYORUM. AYNI AYSEL İÇİN DÖKTÜĞÜM GÖZYAŞALARIDA BÖYLE İNANIN. YÜREĞİMDEN GELİYOR DURDURAMIYORUM.
AYSEL BU BOŞVERMİŞLİĞİN YANINDA BİRDE KIRILGAN Kİ SORMAYIN. KORKUYORUM O KIRILACAK DİYE ONA SİTEM ETMEYE. BAZEN ÇOK GÜÇLÜ GÖRÜNÜYOR KUMSALIN TEK PARÇA HALİ GİBİ. KİM GELSE SAVURACAK GİBİ DURUYOR. BAZENDE ÖYLE KÜÇÜK ŞEYLER İÇİN ÜZÜLÜYOR Kİ. KUMSALDAKİ TÜM KUMLAR GİBİ ORADAN ORAYA SAVRULUYOR. KENDİNİ KAYBEDİYOR. VE EN ÖNEMLİSİ NE BİLİYORMUSUNUZ. BEN AYSEL’İ İŞTE BU KUMSALDA Kİ TÜM KUM TANELERİ KADAR SEVİYORUM AMA AYSEL BENİ BİR TANECİK KUM TANESİ KADAR SEVMİYOR.
SİZCE AYSEL’İ KUMSALDAN DAHA İYİ TARİF EDEBİLECEĞİM BİR KELİME VARMI. HAKLIYMIŞŞINIZ DİYECEKSİZNİZ ŞİMDİ AMA SORUMA KENDİM CEVAP VEREYİM. EVET VAR. AYSEL’İ SİZE TARİF EDECEK BİNLERCE KELİME VAR YÜREĞİMDE. O GÖKYÜZÜ,GÜNEŞ,GECE. O HER KELİMEYELE TARİF EDEBİLECEĞİM KİŞİ. HATTA KELİEMELER VE DÜNYADAKİ TÜM VARLIKLAR AYSEL’İ TARİF EDEBİLMEK İÇİN YARATILMIŞ SANKİ. NEYİ DÜŞÜNSEM, NEYE BAKSAM ONU GÖRÜYORUM. BEN ONU ÇOK SEVİYORUM......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.