- 547 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MUCİZE
UZAKTILAR, BENDEN ÇOK UZAKTAYDI KARA, GÜNEŞE AÇ YAĞMURA TOK BULUTLAR.YILDIZLARSA ÇOK YAKINDI BANA SANDIĞIMDAN UZAKTA AMA BANA GÖRE ÇOK YAKIN. MESAFELERİ BİR TÜRLÜ DOĞRU TAYİN EDEMİYORDUM YA ÇOK YAKIN YA DA ÇOK UZAK GİBİYDİLER. GERÇEK DEĞİLDİ TABİKİ NE YAKINLIKLARI NE DE UZAKLIKLARI. ONLAR BENİM HAYAL KURGULARIMDI, GERÇEK DEĞİLLERDİ.OLMADILAR OLAMADILAR. YALNIŞTI,ASLINDA UZAKLAR BANA O KADAR UZAK OLMADIĞI GİBİ YAKINLAR DA HİÇ O KADAR YAKIN OLMAMIŞTI.
KORKMUŞTUM GERÇEKLERDEN. DÜNYANIN GERÇEKLERİYDİ, ONLAR BENİMKİLER DEĞİLDİ, HİÇ BENZEMİYORLARDI. KUMUN ALTINA SOKSAMDA BAŞIMI ELBET BİRGÜN ÇIKARACAKTIM. YANACAKTIM DA SADECE HEP HAYATI HADDİNDEN FAZLA CİDDİYE ALIŞIMA YANACAKTIM. BECEREBİLECEK OLSAYDIM BİRAZ HAYATLA DALGA GEÇMEYİ, BELKİ O ZAMAN BENİMLE DAHA AZ UĞRAŞACAKTI.BİLMİYORUM BELKİ BU DA Bİ HAYAL HERŞEY GİBİ. KUMUN ALTINDA BAŞIM HALA BELKİDE. BİLMİYORUM TEK BİLDİĞİM HİÇBİRŞEYİN KESİN OLMADIĞI.
MUCİZELERE İNANIR MISINIZ? ÖNCELERİ İNAN MAZDIM AMA ŞİMDİLERDE İNANIYORUM. ÇOK YAKIN YA DA ÇOK UZAK KESTİREMİYORUM. İNANDIĞIM ŞEY OLACAĞI ELBET BİR GÜN OLACAĞI AMA NE ZAMAN? BİLMİYORUM. DİLEĞİM TÜM UZAKLARIN YAKIN OLMASI YAKINLARINSA HİÇ UZAKLAŞMAMASI, HEPİMİZ İÇİN HAYALLERİNİN AYNI UZAKLIKTA OLMASI...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.