- 1016 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞARDIIIIIIIIIIMMMMMMMMMM
O gün, işyerimde çok yorulmuştum. Eve geldim. Akşam yemeğimizi yedik. Arkasından çay faslı ve biraz sohbetten sonra her zaman olduğu gibi ben bilgisayarımın başına geçtim. Evde iki kişiyiz zaten. Kızım okulda olduğu için edi ile büdü şeklinde yaşamımız devam ediyor. Eşim internette haberleri ve borsa ile ilgili konuları okurken, benim ilgi alanım olan Edebiyat ile ilgili yazıları okurum veya yazılarımı yazarım.
Bu ikimiz arasında, belli bir düzen içinde devam ediyor. Birbirimize, anlayış göstererek sürdürüyoruz.
O akşam yazımı yazdım. Saat 24.01’ de siteye attım. Gönül rahatlığı ile uyuyabilirdim artık. Yatar yatmaz da uyumuş olmalıyım.
Büyük bir salondayım. En ön sıralardaki koltukların birinde oturuyorum. Salonda bir sessizlik var. Kimse yüksek sesle konuşmuyor. Daha doğrusu, konuşmamaya çalışıyor. Kürsüye gelen adam, konuşmaya başlıyor.
“ Saygıdeğer misafirler, 2010 yılı Nobel Edebiyat Ödülü törenine hoş geldiniz ! “
Kürsüdeki konuşmacının, bu sözlerinden sonra salonda, güçlü bir alkış sesi yükseliyor. Konuşmacı devam edeceği konuşmasını, bu alkışla kesmek zorunda kalıyor. Alkışlar bitince, yeniden kaldığı yerden devam ediyor.
“ Her yıl, geleneksel olarak düzenlenen ve Edebiyat alanında, üstün başarı gösteren Edebiyatçılarımıza verilecek olan Nobel Edebiyat Ödülünü sahibine teslim etmek üzere, burada toplanmış bulunuyoruz. Geldiğiniz için hepinize teşekkür ederiz. Seçici kurulumuzun, ortaklaşa verdiği oylarla, bu yıl, bu ödülü almaya hak kazanan yazarımızı açıklamak istiyorum.”
O sırada, yanına yaklaşan bir görevlinin getirdiği zarfı bir müddet elinde bekletiyor. Sonra, seyircilerin heyecanını, artırmak istercesine, zarfı bir o yana, bir bu yana çeviriyor. Zarfı yavaş bir şekilde açıyor. İçindeki kağıdı çıkarıyor ve okumadan önce yutkunuyor.
“ Saygıdeğer misafirler ! 2010 yılı Nobel Edebiyat Ödülünün sahibini açıklıyorum. Nermin KAÇAR . Sayın Nermin KAÇAR’ a ödülünü vermek üzere Sayın Kültür ve Turizm Bakanı, Ertuğrul GÜNAY’ı kürsüye davet ediyorum. Sayın Nermin KAÇAR, ödülünüzü almak için sizi de kürsüye davet ediyorum. “
Koltuğun içinde kaybolup gidiyorum. İnanamıyorum duyduğum sözlere. Kalbim, heyecandan çarpmaya başlıyor. Sonra birden bire,
“ Başardımmmmmmmmm ! Başardım en sonunda ! “
Kendi sesimle uyandığımda, nerede olduğumu anlayabilmek için etrafıma baktım. Eşim yanımda, derin bir uykudaydı. Allahtan sesimi duymamıştı. Sadece bir rüyaymış. Rüya da olsa beni mutlu etmeye yetmişti. Hiçbir zaman ödülün peşinde koşmamıştım. Yine de hoşuma gitmişti. Sanırım başarabilmek için daha çok çalışmam gerekiyor.
YORUMLAR
Hayallerimiz değil midir bizi biraz daha ileriye götüren ve o hyallere ulaşabilmemiz için çabalamamızı sağlayan.
Rüya yorumlarını bilmiyorum ama emimin bu rüyanız çok güzel yorumlanabilir. Neden olmasın. Bir gün belki de bu ödülü alabilirsiniz/alabiliriz değil mi Nermin hanım.
Çok güzel bir rüya ve paylaşımdı. Rüyalarınızın hayra çıkması dileği ile sevgiler
Hayal etmeden bir yerlere ulaşmak, bir şeyler kazanmak mümkün değildir zaten. Her başarının başlangıcında bir rüya bir hayal mutlak vardır.
Fakat rüyacılar sizi biraz da kandırmışlar galiba ! Çünkü Nobel Edebiyat ödülü Türkiye'de verilmiyor !
Nermin Kaçar
HÜLYALVER
Peki Türklere verilmiyor mu?
Rüyalar gerçek olur, bakınız birilerinin rüyaları nasıl gerçek oluyor.
dışarda ülkeni soykırımla yapmakla suçlar....her fırsatta bu güzel vatanı yerersen......onlar gibi karalarsan ...küfür edip sevmezsen neden almayasınki.......ama sen bizim edebiyat defeterinin....nobelini yazdığın her güzel yazıyla..zaten alıyorsun.....inşallah sana siyasetin kirli ellerinin girmediği ....sezarın hakkının sezara verildiği.... güzel ödüller nasip olur.....saygılar yazın çok güzeldi....
Canım benim at bi beşlik, ben bu rüyayı sana yorumlayayım ; çok kısa zamanda çokkkk yol katedeceksin...Geleceğin çok parlak...Azimlisin,azmin elinden bi şey kurtulmaz...
Canım benim ben sana inanıyorum, başarabilirsin tabi...Her edebiyat ödülü alan doğuştan öyle doğmuyor...
Kucak dolusu sevgilerimle
“ Saygıdeğer misafirler ! 2010 yılı Nobel Edebiyat Ödülünün sahibini açıklıyorum. Nermin KAÇAR . Sayın Nermin KAÇAR’ a ödülünü vermek üzere Sayın Kültür ve Turizm Bakanı, Ertuğrul GÜNAY’ı kürsüye davet ediyorum. Sayın Nermin KAÇAR, ödülünüzü almak için sizi de kürsüye davet ediyorum. “
O KÜRSÜYÜ ÇOKTAN HAK ETTİNİZ NERMİN KARDEŞ....
İNŞALLAH RÜYALARIN GERÇEK OLUR...
SELAM VE SAYGILAR...