- 754 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Karısının horultusu sanırım şuana kadar onu rahatsız etmiyordu...:=)
Ve sevgilisiyle karşılaştıkları ve yasak aşklarının başlangıcı olan uluorta öpüşmeleri tekrar anımsamak için kafasını yastğın altına sokuyor anlaşılannn...
Eskiler ne güzel demişş....Ayranı yok içmeye....?????????
Daha eve doğru dürüst etmek götüremezken adamın ettiği işe bak..Böylesi adamları kesmez baltanın altına koyup...:=)
Güzeldi ...Bu adamın benden çekeceği var..:=)
Selam ve Beka ile...
Hikayeyi baştan itibaren okudum ve gerçekten çok güzel bir öyküye başlamış olmanıza sevindim.
Aşklar yasaklansa da, yüreğimize yasak getirilemiyor. Keşke insanlar kimi sevip, kimi sevmeyeceğimizi söylemese bize. Çünkü gönül hep istediği yere atar demiri evli olsa da olmasa da. Kayhan ve Nalan yıllar sonra tekrar umulmadık bir anda karşılaşmışlarsa vardır bunun bir nedeni diye düşünüyorum Ayhan bey.
Devamını bekliyorum. Kutluyorum kaleminizi. Saygılar
cok güzel ellerinize saglik gercekten sonuna geldimde acaba bi sonraki bölümde ne olcak diye düsünüyorum ... merak ettim sey bu bir hayal ürünümü yoksa yasanmis bir ask hikayesimi bilgilendirirseniz sevinirim :)
sevgiler .....
hüzünkiz tarafından 3/14/2010 4:53:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
ayhansarıkaya
İlginize teşekkürler efendim...Gerçek yaşamdan alınma bir öyküyü yazmaya çalışmaktayım...Saygılarımla...