- 1650 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ
Bu gün günlerden cumartesi başklarına göre belki sıradan bir gün diyebilirler ne özelliği var diye ? Elbette yok ama benim için yeni bir gün yeni bir umut yeniden hayata gelişim gibi birşey.
Biten bir sevginin ardından sanki öldüğünü düşünüyorsun herşey üstüne geliyor nefez alamadığnı düşünüyorsun giden hiiiç seni düşünmeden arkasında bıraktığı enkazdan zevk alırcasına çekip gidiyor...Naptığın nasıl olduğun umurunda bile değil...bir insan hayattan koparırken seni biri hayata bağlıyor bağlıyanlardan ALLAH razı olsun...
RABBİM o kadar büyük ki bir kapıyı kapattığın da bir kapı açıyor seni herkezden çok düşünüyor HAMDUSENALAR OLSUN ...
Daha iki gün önce her şey den umudumu kesmişken bu gün çok farklı bakıyorum hayata yaşamak istiyorum doya doya ezilmeden üzülmeden kırmadan kırılmadan ...
İnsan ın yaşı ne olursa olsun her zaman hayattan bişeyler öğreniyo hayat okulu diyorlar yaa... Hayatın acısını derdini üzüntüsünü çekerek öğreniyoruz.severek sevilmeyi öğreniyoruz aşık olarak aşkı öğreniyoruz..Ölümle yaşamın kıymetini öğreniyoruz...Hastalıkda sağlığın kıymetini öğreniyoruz..açlıkla nimetim kıymetini öğreniyoruz...
Bende öğrendiğim bişey var sevgini hak edene vereceksin üzülmeyeceksin..yarını bilmiyoruz neler gelir neler gider bunlarıda yaşayarak öğreniyoruz...
Ben kendimce bir söz verdim bundan sonra beni üzmelerini izin vermiyeceğim...Mutlulğun gelip beni bulmasını beklemeyeceğim gidip nerdeyse alacağım ...
Dilek Şılak
YORUMLAR
Hissedilenlerin yürekten geldiği gibi satırlara dökülüşü olmuş.Riyasız ve yalansız.Zaman en iyi ilaçtır.Ve de hiçbir acı sonsuza kadar sürmez.Hem yarım kalan aşklar çoktur günümüzde.Birinin ağlattığını bir başkasının güldürmesi ne güzel.Umar ve dilerim ki daim, yalansız ve riyasız olur.Aksi halde aşktan bahsedemeyiz.Hiç kimseye hak ettiğinden daha fazla değer vermemeyi becerebildiğimiz gün çok şeyler halledilmiş olacaktır.
Selam, saygı ve sevgilerimle.
anasayfada görünce yazını adı dikkatimi çekti açtım okuduğumda etkiledi kim yazmış bi yazanın da adına bakayım dedigğimde çok şaşırdım Dilek hanım! ve çok ta sevindim inanın! İşte böyle olmalı! Sevgini hak edene vereceksin üzülmeyeceksin ve kkimsenin de artık seni üzmesine izn vermeyeceksin. Diyorsunuz ya bugün belkide çokları için sıradan bir cumartesi sıradan bi gün ama benim için özel bir gün. İnanın bana benim için de özel gün oldu bugün. Bende bugün eski hatalarıma meydan okudum ve kendimi sevdim. artık hiç kimsenin karşısında gücsüz olmak gücsüz görünmek yok! Birdaha tebrik ederim! Allah sizi seviyor çünkü sinenizde sevmeyi bilen bi kalp var. sevgilerimle
Sevmeyeceksin hak etmeyeni, birak ne hali varsa görsün der gibi..
yaznis kalem,
sizin adiniza okudukca mutlu oldum, Allah bozmasin.
Güzeldir sevgi hele de karsilikli ise.
Verdiginiz söze sadik kalin olur mu? (üzmelerine izin vermeyin sizi)
Sevgimle