- 539 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
üvey evlat
Bugün burada sporun üvey evlatları hakkında konuşacağız, kimlerden bahsediyor diyeceksiniz. Spor deyince aklımıza hep futbol gelir sanki futboldan başka spor yokmuş gibi. Halbuki bu günlerde kimsenin pek umursamadığı voleybolda; müthiş bir başarıya imza atıyorlar. Ama biz hala futboldaki problemleri sıkıntıları konuşuyoruz.
Futbolda üzerinde çok yazılıp çiziliyor zaten bugün bunun yerine Fenerbahçe’nin voleyboldaki başarısını konuşmaya ne dersiniz, biliyorum çoğunuz ağzınızı gözünü buruşturup aman voleybolda başarı olsa ne olur diyorsunuz, ama yanılıyorsunuz şu anda bu kızlar Avrupa’da ilk dörde girdiler ve belki de şampiyon olacaklar nerede o sizin meşhur futbolcularınız ne yaptılar şimdiye kadar. Biraz ufkunuzu genişletin spor denince başka dalların da olduğunu hatırlayıp herkese hak ettiği değeri verelim. Öyle böyle değil Fenerbahçeli kızlar şimdiye kadar yapmış olduğu bütün maçlarda sadece 3 set vermişler.
6’lı final grubunda hiç set vermemişler bunun nasıl bir şey olduğunu anlamak için biraz voleybol sporu hakkında bilgi sahibi olmamız gerekiyor. Eski bir voleybolcu olarak gerekli değerin verilmemesi beni üzüyor, bunun arkasındaki bütün yönetici antrenör teknik heyet ve sporcuları canı gönülden desteklememiz lazım, final için elimizden gelen desteği vermemiz lazım. Burada önemli olan Türkiye’nin adını başarı ile duyurmaktır bu sadece futbolda olmaz bunu hak eden bütün spor dalları için hak ettikleri değeri verelim.
Gelelim seyirci sayısı ve oynanan salonlara… dünkü voleybol maçını televizyondan izledim seyirci sayısını görünce gözlerim doldu niye bu kadar az diye.. Üstelik futbol maçı kadar da pahalı değil ama gelen yok aslında salonda yok. Hadi seyirciyi salona getirdik nereye alacağız küçücük bir salon nerede futbol stadyumları için milyarlarca dolar ayıranlar birazda basketbol ve voleybol salonları için o paraları ayırsalar bu sporlarda başarı elde etmek futboldan daha kolay bunu da düşünmekte fayda var.
Lütfen futbol öz, voleybol yada diğer spor dallarımız üvey evlatlarımız olmasın, birini birinden ayırmayalım.
YORUMLAR
YERDEN GÖĞE HAKLISINIZ DEĞERLİ ARKADAŞIM..
TAMAM FUTBOLUDA SEVİYORUZ AMA DİĞER SPORLARIMIZ DA VAR..
MESELA ATA SPORLARIMIZ VAR Kİ NEREDEYSE UNUTULACAK..
CİRİT VE KIRKPINAR GÜREŞLERİ..
BEN ŞAHSEN KENDİ ADIMA SÖYLÜYORUM BUNLARI SEYREDİYORUM..
BÖYLE BİR YAZIYLA SPORA GETİRDİĞİNİZ YARARLI BİR YAZI İÇİN SİZİ KUTLARIM..
KALEMİNİZ VE YÜREĞİNİZ DAİM OLSUN..
ALLAH'A EMANET OLUNUZ..
SAYGILARIMLA DEĞERLİ ARKADAŞIM..
Aysel AKSÜMER
Edebiyat defterine hoş geldiniz. Ben de sizler gibi ,spor olarak sadece futbolun uzun uzun haberlerinin verilip,yorumlarının yapılmasından rahatsızlık duyuyorum.Basket maçlarını,tv den imkanım oldukça izlemeyi seven biriyim.Son yıllarda basketbol yorumu yapılan programlar sevindiriyor.Gönül ister ki ata sporumuz güreş dahil,bütün spor dalları tanıtılıp,sevdirilsin.
Gençliğimizin kötü alışkanlıklardan uzak kalabilmeleri için, spora yönlendirilmelidirler,saygılarımla.
fanatik1962
Futbol daha çok syircisi ve ilgileneni olduğu için, basın-yayın da çıkar düşündüğü için, en çok ağırlık verilen, sözü edilen spor dalı oluyor maalesef. Anlattığınız başarılar elbette ki ilgiyi ve övgüyü hak ediyor aslında.
İstanbul'un her ilçesinde belediyelerin en az bir tenis kortu bulunduğunu duydunuz mu ? Neden acaba bu ayırım * Tenisin zengin sporu olmasından olabilir mi ?