DUA 47
Allah’ım!
Sultanlığının azametine, zatının celaline layık olan hamd sana mahsustur. Salât ve selam Resulüne ve onun pak ehlibeytine olsun
Ey, arınmak isteyenleri, görevlendirdiği elçiler ve elçilerine vahyettiği mesajlarla arındıran Allah’ım!
Beni, mesajlarınla sana yönelerek arınmayı isteyen kullarından et. Dünya hayatının geçiciliğini unutarak kendini, bir takım varlıkla zengin görüp de mesajlarını hafife alanlardan etme.
Ey, seçkin ve erdem sahibi elçilerin elleriyle yayılan, yüce, arı-duru, kutsal ve soylu mesajları vahyeden Allah’ım!
Beni, mesajlarının ışığıyla aydınlat. Hakikati inkara şartlanan inatçılardan edip de karanlıklarda bırakma. Merhametini esirgeme benden.
Ey, insanı bir sperm damlasından, damladan tabiatını oluşturan Allah’ım!
Ey, hayatı kolaylaştıran, öldürüp kabre koyan ve yeniden dirilten kudretli Allah’ım!
Ey, insanların ve hayvanların beslenmesi için suyu bolca indiren, toprağı parça parça yararak büyütüp genişleten, onda tahıllar, yenilir otlar, üzüm bağları, zeytin ağaçları, hurmalıklar ve daha nice nice meyve ağaçlarıyla dolu bahçeler veren Allah’ım!
Sana, ne kadar şükretsem azdır ve nasıl şükretsem layıkıyla şükredemem. Ki şükredebilmem de senin lütfunladır. Beni, şükreden kullarından olmamla lütuflandır.
Herkesin, kardeşinden, anne-babasından, eşinden ve çocuklarından kaçmak istediği günden sana sığınırım. beni, o gün yüzleri mutlulukla parıldayarak gülen ve müjdeleyerek sevindirdiğin kullarından et.
Yüzleri toz-toprakla kapanacak, her yanı kuşatan karanlıkta kalacak olan sapkınlardan etme. Günahlarımı bağışla. Cahilliğimi hoş gör. Merhametini ve Lütfunu benden esirgeme.
Not: Abese suresinden esinlenilerek dile getirilmiştir.
msg