Uyan
Olmuşuz gözü kara doldurulmuşuz yalanla dolanla. Çivisi çıkmış sonra yaşanılan hayat denen dünyanın nasıl olsa. Hayat akışı hangi yöne bilinmez insanoğlu sapıtmış sapıttırılmış sorgu sual eğlenmez. Geçim zorlukları orta hallilere ve aşağı kesime yaslatılmış zengine eğlence reva görülmüş, Yeme içme kullanma boşa harcama savurma vs reklamla haberle halka okunmuş okutulmuş sokuşturulmuş, Zengine villa, Dubleks kondurulmuş kurulmuş, Sefa sunulmuş. İmf den paralar yurda sokularak ülke borçlandırılmış gün yüzü görülecek refah rahatlık olacak denip paralar bankalarda iş adamlarının kasasında kayıplara uğratılmış. Yerli yersiz boşa harcamalar belediyelerden seçim kampanyalarına aktarılıp gözler boyanırken yaz boz tahtasına dönen kaldırımlar yollar yürünmez yüzüne bakılmaz halde halka hizmet diye sunularak paralar gasp etilmiş. Çocuklar sokağa atılmış bırakılmış sokak çocuğu adı verilmiş, Serseri çapulcunun önüne sürülmüş gençler deli kurşuna hibe heba edilmiş sonuçsuz şehit denmiş sırtlar sıvazlanıp üzeri örtülmüş örtülürken verilenler katma değerdi vergiydi zarttı zurttu geriye döndürülüp şehit anaları babaları eşti çocuktu unutturuldu. İnceden her şey halka millete sokuşturuldu yutturuldu inanmayanlara yargı yolu kapalı açık sunuldu sonuç haksız başvurulardı kayboldu yok kuş pul cart curt olup atıldı üzeri örtüldü. Sonuçsuz vaatler arkası kapalı saatlerde unutuldu huzur yolu değil tehlike arz eden yollar günlük güneşlik arz olundu tehlikeler ufaktan sokuşturuldu yutturuldu halk millet ulus mu hep uyutuldu uyuşturuldu. Olmadık yerlerde olaylar, Maçlar, Tiyatrolar, Sinemalar birkaç önemsiz vukuatlar büyütüldü insanların fikri aklı çelinip gözlere sürme çekilerek yönler yanlışa yöneltildi değiştirilip bakış açıları farklı yöne doğrultuldu. Kısacası halk uyutuldu gündem hep aynı kaldı Zengin vergisiz geri ödemesi devede kulak kredilerle zamanlı zamansız uyduruk ihalelerle vs zengin edildi kollandı gözetildi, Fakir gariban orta halli hep mahkum edilerek mahrumiyete sevk edilip ezildi….UYUTULDU…..Haydi iyi uykular…
Not..: Sen ne kadar az harcarsan Su, Elektrik vs..Zengin o kadar çok kullanır..Doğu ka/çak..???
05.03.2010
Seyfi Yiğit
YORUMLAR
Seyfi bey çok hak yazmışsınız arkadaşım onları zaten bilmeyen yokta ne yapmak gerektiği bilinmiyor .
Yalakalar dalkavuklar yandaşlar zengin ediliyor konuşmak isteyenin ağzına bir parmak dadak sürülüyör oda onla avunuyor
Mert dürüst yüreğinde gerçek ALLAH korkusu olanlar süründürülüyor.kuranda haksızlık karşısında susanlar dilsiz şeytandır deniyor.Susmayanlar da susturuluyor .Birde şu var her doğruda her yerde söylenmez derler arkadaşım .
Mert delikanlı arkadaşım .Selamlar Saygılar ALLAHa emanet ol.
Zengin vergisiz geri ödemesi devede kulak kredilerle zamanlı zamansız uyduruk ihalelerle vs zengin edildi kollandı gözetildi, Fakir gariban orta halli hep mahkum edilerek mahrumiyete sevk edilip ezildi….UYUTULDU…..Haydi iyi uykular…
bu durumda zor uyumak değilmi değerli dost?anlam dolu hayatın gerçekleri güzel bir çalışma sizi kutluyorum Seyfi BeY ..tebrikler...selam ve saygılar...
Forbes dergisi açıkladı : Dünyadaki milyarderler sayısı arrtı. mevcut olanların da servetleri artmış. nerden geldi bu zenginlikler ? Elbette ki yoksulların midesinden. Zenginlerin çoğalması için, yoksulluğun artması gerekiyor çünkü. Aradaki denge gün geçtikçe yoksulların aleyhine bozuluyor.
Kısacası halk uyutuldu gündem hep aynı kaldı Zengin vergisiz geri ödemesi devede kulak kredilerle zamanlı zamansız uyduruk ihalelerle vs zengin edildi kollandı gözetildi, Fakir gariban orta halli hep mahkum edilerek mahrumiyete sevk edilip ezildi….UYUTULDU…..Haydi iyi uykular…
Haydi iyi uykular
Bugünün yarini var ayni sekilde devam...
güzel bir yaziydi gercekler güzel olmasada.
yüreginize saglik.
saygim sonsuz