AŞK MI ? BEN IZDIRAPI TANIYORUM !!!
hani herşeyinizi ona verirsiniz tüm hayatınızı .. hani her cümlesi size başka bir anlamda gelir.. her bir cümlesini dikkatle dinlersiniz.. bide hani her aşkın gerçek karışılığı olmaz ya genel olarak.. onla bi ömür geçircenizi sanırsınız okadar çok mutlu olursunuzki güzel sevimli hayaller masum ufak öpüşmeler sevimli tebesümler ,, ilk seni seviyorum diğişi aklına kazınır o an sanki düünya senin olur,, masum öpüşmeler vardırya..
kaskatı kesilirsin ilk defa oluyor çünkü.. ve o sevdin insanla oluyor.. o an sadece aklından seni çok seviyorum g...e geçer . içine sokasın gelir onla bir bütün olasın gelir.. masum öpüşme bittikten sonra ise çok utanırız ayh naptım ben gibisine.. sımsıkı birbirine sarılırsınız... ayrılmak çok zor... o kadar çok sinmişinki benliğime bazen seni sevmiyorum desemde tek yaptım yalan söylemek.. hani ayrılıkların üstünden uzuunn yıllar geçer .. böle kendinizle konusursunuz.. sonra gözlerde ufak inci taneleri hakim olur.. sesiniz kısılır.. of ya çok seviyorum allahım gitmesin.. dersiniz ağlayarak... slow aşk şarkıları dinlenir.. hiç huyunuz olmasada garip şeyler yaparsınız içki içmek ..sigaraya başlamak.. ağlamak.. hep onu düşünerek kendinizi mahvetmek.. agrasif olmak.. arabesk şarkılar dinlemek..
ne garip bunları genelde aşk yaptırır . AYRILDIKDAN SONRA..
yaşanacak çok şey var niye ayrıldık ben onu çok seviyorum.. hani planlarımız vardı sevimli ama bir okadarda küçük hayallerimiz vardı.. onlara nolcak sölermisin bana? Hepsini unutayımmı nasil unutmamamı beklersin sevgilim ..
bide ayrılan kişi genelde arkadaş kalalımder bide o lanet mevzu vardır ya.. !!!
abe güzelim ben sana aşığıım nasil arkadaşım diğcem ? NASİL SANA ARKADAŞ GİBİ DAVRANCAM ? SÖLERMİSİN BANA .. !!! BU SEVGİ BU KADAR BÜYÜKKEN NASİL BİR ANDA ARKADAŞ GÖZÜYLE BAKMAMI BEKLERSİN BENDEN ??
sevginiz veya aşkınız okadar çok büyük olur ki herşeyden vaz geçersiniz.. aile arkadaş sahip oldunuz eşyalar.. birisi size yapma değmez dediğindede değer o bana aşık bende aşığım dersiniz.. peki bunun sonunu düşünmüomusnuz ? yaşımız henüz 15 16 17 18 belki daha küçüğümüzde var bizden büyük olanda var... ama sölermisiniz bana nasil olsa bitcek bu yaşta nasil bu kadar emin olarak birisine gönlümüzü kaptırıyoruz hiç aklınıza gelmiyormu bir gün ayrılcaz ve bunların hepsi boşa gitçek diye.. cevabınız şu olur.. BİZ ASLA AYRILMICAZ Kİ .. veya ONLA YAŞADIĞIM HİÇ BİR ŞEYDEN PİŞMAN DEĞİLİM GÜZEL SEVİMLİ GÜNLERDİ.. cevabını verceksiniz... ama yanılıyorsunuz çünkü o gün geldinde aklınıza gelen ilk ve son seçenek ölümden başka hiç bir şey gelmiyor..
hani noldu sevgiye hani noldu aşkınıza hani noldu sevimli ve küçük hayallere hani noldu o masum öpüşme sonrası biten utanmalara ?
bi çoğumuz bu dediklerimi sevdiği kişiyle flört ederkende yaşadı etmedende yaşadı veya flört bittikten sonrada yaşadı...
birbirinize armaağan ettiğiniz şarkıları hiç bi zaman unutamazsınız.. yıllar geçsede üstünden o şarkı çaldı zman ya ağlarsınız ya moraliniz bozulur yada hey gidi günler heyy... dersiniz..
şimdi bide belki vaybe aşka bak insanı nasil duruma düşürüyor.. bende aşık olcam bende böle olcam diğen arkadaşlarda olur belki.. sakın aşık olmayın aşık oldunuzu zannetmeyin.. aşık olan arkadaşlarda diikkat edin birbirnize sevginiz değerini ya bilin yada bilmeden ayrılın .. bi insan için acı çekmek lanet bi duygu çünküü.. !!!
şimdi o çok sevdiğim kız keşke bunları okusaydında bişeyler deseydin bana.. keşke senin için ankaranın kış soğunda mersinden ank. gelip o sokakta uyudumu bilseydin .. karlarla beraber uyudumu bilseydin.. kocatepe camiinde uyudumu bilseydin.. keşke seni gizlice takip ettimi bilseydin.. keşke okula her sabah geldinde o güllerin sahibini bilseydin.. hiç bir zaman bilemiceksin... !!!
hep yanıldım .. aşka kapımı kapatmıştım sen geldin. .. kapılar açıldı...
ama şunu unutmaki bir gün gine karşında olcam güzel gamzem... ozaman işte boynuna umutsuzca sarılıp sadece SENİ ÇOK SEVİYORUM DİĞECEM..
kim bilir belki tekrar benim olursun...
AŞK MI ? BEN IZDIRAPI TANIYORUM. !!!
ÖMER OLCAY .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.