BAHAR…
Kıyısında geziyorum baharın. Güneş kar taneleri gibi düşüyor tenime. Üşüyorum, gülümsüyorum, yorgun söğüt başını eğmiş gülümsüyor…
Sokakları adımlıyorum ağır ağır, yüreğimde nerden geldiği belirsiz bir heyecan. Gideceğim yerde beni bekleyen bir tanıdık varmış gibi, nereye gittiğimi bilirmiş gibi…
İçimde bir bebek masumiyeti, gözlerimde bildik bir hüzün, sanki ruhumda acı çeken bir şeyler var…
Kuş kanadında tüy olmalıymışım, ya da bir kedinin miyavı, belki bir sivri sinek bacağı, ufacık esinti de yolunu kaybetmeye müsait…
Ellerimi ceplerime atıyorum, birikmişleri alıp gökyüzüne savuruyorum. Yere düşüyorlar , yanımdan gelip geçenler eziyorlar, engel olamıyorum. Susuyorum, gerçeği seçiyorum, yok olmak pahasına, bu kez bildiğimi okumuyorum, kendime şaşıyorum…
Biliyorum bu yol da varmayacak gidilemeyene,
Biliyorum bu yol da çıkmayacak hiçbir yere.
Masal dünyasında kalsaydık keşke hep yıllarca, hiç yorulmasaydık ve perilerimiz halletseydi her şeyi bizi yormadan… Hep çocuk kalsaydık keşke, hep annemizin kollarında…
Ama gel gör ki kıyısında kaldım ben ,gezinip durduğum aynı yerinde kaldım, bitmeyen baharın, kıyısındayım hep son baharın…
………VaNDi’07……..
YORUMLAR
senin bu eşşiz yazınlarını okumak ööyle güzel ki bir bilsennn!...
mutlulukla doluyorum kimi zaman,kimi zaman hüzün pınarından yudumluyorum içimi çeke çeke;derdimi unutyorum bazen,bazense dertleniyorum kederlerinle!şiir tadında evet,hepsi ahengini savurmuş eteklerine,yamaçlarında bahar ışıltısı gibi,gül dalında çiğ tanesi sanki!...
ço kbeğeniyorum yazılarını,okuya okuya bitiremiyorum satırlarını...sevgili dostum,o güzel yüreğin gibi,dost kalbin,can ruhun gibi yazılarında şiirlrinde samimi,değerli ve tomurcuk gül gibi kıymetli...
gül yüreğinde sevgi tomurcuklarıyla kal,yeşer,sevgimle uğurlan yeniden melek gibi semayaaa......
Kuş kanadında tüy olmalıymışım, ya da bir kedinin miyavı, belki bir sivri sinek bacağı, ufacık esinti de yolunu kaybetmeye müsait…
Aslında öyleyiz...güçlü değiliz hayata karşı,ne kadar kas yapsakta...savrula savrula yaşıyoruz işte....
yüreğine sağlık....çok güzel bi yazydı......
"Biliyorum bu yol da varmayacak gidilemeyene,
Biliyorum bu yol da çıkmayacak hiçbir yere."
ne yürüdüğün yollarda pes edip geri çekil,ne de bitmeyen baharın kıyısnda , son baharda kal!
her mevsimin ayrı bi güzelliği var..insana kendine özgü bi ruh hali aşılar aynı zamanda...sonbahar hüzün mevsimi gib...adı üzerinde..
ama senin yüreğinde hüzüne yol açmasın...mutluluğna gölge düşürmesin...
vandi...dost...güzeldi...salıcakla kalasın...
sergio06 tarafından 8/25/2007 10:25:33 PM zamanında düzenlenmiştir.