- 1143 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ÇANAKKALE ŞEHİTLERİMİZİ ANARKEN HAYKIRIYORUZ!..
2.Abdülhamit Han gibi dünya lideri ve siyaset şampiyonu bir Padişah’ı, siyonistlerin oyununa gelerek kurdukları cunta ile tahttan indirip hapse atan İttihat Terakki Partisi…
İktidarı devralır almaz, tecrübeli siyasetçileri saf dışı eden, orduya el atıp politikalarına alet eden, hemen arkasından da devleti dünya savaşına sokan İttihat Terakki Partisi…
İttihat Terakki Partisinin maceracı ve teslimiyetçi yöneticilerinin iş başına gelmesini fırsat bilen batılı süper emperyalist devletlerin, Osmanlı’yı yutmak için Çanakkale’ye saldırmaları…
Osmanlı’nın 14 günde ezileceğini ve başta İstanbul olmak üzere tüm topraklarının kendilerine teslim edileceğini sanan mağrur haçlı zihniyeti sahibi emperyalistler.
İmanlı bir neslin 1915 yılında yüzbinlerce şehit kanı pahasına kazandığı muhteşem Çanakkale Zaferi.
Devam eden 1.nci Dünya Savaşı’ndan sonra önümüze konulan Sevr haritası.
Tüm vatanımızın emperyalistlerce parsellenip yağma edilmesi demek olan Sevr haritası…
Muhteşem Çanakkale zaferimizden aldığımız moral ve ilhamla Anadolu’da yaktığımız bağımsızlık meşalesi.
Mustafa Kemal’in liderliğinde, Çanakkale’de edindiğimiz tecrübe ile kurduğumuz yeni Türkiye Cumhuriyeti’nin göndere çekilen bayrağı...
Böylece Sevr haritasının yırtılıp parçalanıp emperyalistlerin suratına fırlatılması…
…Ve bugün:
Batılı emperyalist devletler, başta yurdumuz olmak üzere tüm İslam ülkelerini parçalayıp İsrail’e vilayet yapmak istiyorlar. Bunun için hazırladıkları “Büyük Ortadoğu Projesi”nin eş başkanlığını gönüllü olarak yürütecek kadar teslimiyetçi ve basiretsiz bir iktidarın işbaşında olmasını fırsat sayıp, yeni bir Sevr haritası hazırlamaktadırlar.
Artık gizlemeye bile gerek görmedikleri bu yeni Sevr haritasına göre:
Güneydoğu Anadolu’muzu Siyonist İsrail’e,
Doğu Anadolu’muzu Ermenistan’a,
Karadeniz Bölgemizde, Pontus’u canlandırmaya çalışarak,
İstanbul’umuzda, “Ekümenik Patrikhane” oyunları ile Bizans’ı diriltmeye teşebbüs ederek,
Ege bölgemizi ve Kıbrıs’ı binbir oyun ve tuzakla haçlılara, vermek istiyorlar...
Biz her yıl milyonlarcamız Çanakkale şehitliklerini ziyaret edip Muhteşem Zafer’imizin sırlarını öğrenip özümseyen bir Millet olarak haykırıyor ve diyoruz ki;
Global, evrensel ve küresel gibi kavramların arkasına saklanarak ham hayaller kuran haçlı zihniyeti!
Dün dedelerimiz, Çanakkale Zaferi’mizden aldıkları hız ve moralle, ilk Sevr haritasını nasıl yırtıp parçalamışlarsa,
Yeni imanlı nesil olarak biz de, hazırlanmış veya hazırlanacak olan, güzel yurdumuzun paylaşılması anlamına gelen, yeni Sevr haritalarını parçalayıp hazırlayanların suratına çarpacağız!..
Biz de Seyit Onbaşı’yız, biz de Yahya Çavuş’uz, biz de Bekir Çavuş’uz, biz de Mehmet Çavuş’uz, biz de Mustafa Kemal’iz, biz de Cevat Bey’iz, biz de Selahaddin Adil Bey’iz!...
Biz, Mustafa Kemal’in “Üç dakika sonra şehit olacağını bilen; buna rağmen, dilinde Kuran, Tekbir ve Salavat’la gözünü kırpmadan, gönüllü olarak cennete girmeye hazırlanan bir ruh” olarak tanımladığı Çanakkale Ruhu’nu halen yaşayan ve yaşatan bir nesiliz!
Çalışıyoruz, çabalıyoruz, terliyoruz, inanıyor ve güveniyoruz ki. Allah’ımızın “Nusret”i gene bizimledir!..
Kimse mevcut iktidarın teslimiyetçiliğine ve basiretsizliğine bakıp da yanlış hesap yapmasın!..
Biz buradayız;
Müsterih olun şehitler!
Vatanımızın ve mukaddesatımızın bekçileriyiz!..
Göndere çektiğiniz bayrağımız asla inmeyecek!
Yaktığınız bağımsızlık meşalesi asla sönmeyecek!
Uğruna şehit olduğunuz mukaddeslerimiz asla çiğnenmeyecek!..
Müsterih olun şehitler!
Ruhunuz şad olsun!..
Ekrem Şama
YORUMLAR
Engin Tatlıtürk beyefendi:
((((,…Ve bugün:
Batılı emperyalist devletler, başta yurdumuz olmak üzere tüm İslam ülkelerini parçalayıp İsrail’e vilayet yapmak istiyorlar. Bunun için hazırladıkları “Büyük Ortadoğu Projesi”nin eş başkanlığını gönüllü olarak yürütecek kadar teslimiyetçi ve basiretsiz bir iktidarın işbaşında olmasını fırsat sayıp, yeni bir Sevr haritası hazırlamaktadırlar.))))
Sizin yorumunuza göre bu cümle gerçek...
(((Kimse mevcut iktidarın teslimiyetçiliğine ve basiretsizliğine bakıp da yanlış hesap yapmasın!.. )))
Ama bu cümle desteksiz ve zan.
Hayret etme sırası bende değil mi?
Lütfen daha dikkatli okuyalım.
Selam ve saygıyla...