- 1528 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Duyarlı ve Duyarsız Tüm Aydınlara Mektup
Yalan, Dolan, İftira, Dedikodu, Yakıştırma, Laf Taşıma, Irk Ayrımı, İnanç Ayrımı, Karalama, Adam Kayırma, Tembellik, Atalet, Ahlaksızlık, Hırsızlık, Riyakârlık vb Kavramlar, Dalkavukların En Büyük Özellikleridir. Bunlara Sessiz Kalan “DUYARSIZ AYDIN” ise En Büyük Suçlu ve Toplumun Yüz Karasıdır. Çözümde Yer Alamayanlar, Mutlaka Problemlerde Yer Alırlar. Bu Yıkıcı ve Çirkef Düşünceyi Koruyup Kolayan ve Etrafında Tutmaktan Haz Alan Tüm Yöneticiler, Tabiat Anadan Gerekçeli Bilimsel Yanıtı Mutlaka Alacaklardır. Bu Tipleri Barındıran Toplumlar Çok Zavallı Toplumlardır. Adam Gibi Adam, Bu Niteliklere Göre Belinlenmelidir. Bunun Dışındaki Tüm Değerlendirmeler, Tek Kelimeyle İnsan İşi değildir. "Namuslu İnsanlar, En az Namussuzlar Kadar Cesaretli Olmak Zorundadır!..", "Allah, Bu Toplumu Her Yol Mübah Diyen Üç Maymunlardan Korusun!.." Özellikle, Çok Güleryüzlü Olup, İnsanların Arkasından Her Türlü Entrikayı Çeviren ve Bununla Övünen Şarlatanlara Fırsat Vermemek, Hepimizin Birinci ve En Önemli Ödevidir. İnsan, Bu Temel Değerlere Sahip Çıkar ve Sahip Çıkılmasını Sağlar. İyi Toplum, Adam Gibi Adamları Kollar ve Korur!.. "DUYARLI AYDINLARA YÜREKTEN SELAM OLSUN, DUYARSIZLARA İSE BU YAŞAM HARAM OLSUN!.."