.....
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
Genel kanı yenilenme, yeniden başlama,heyecan ve coşkudur baharın tanımı.Ancak her insanın düşlerini süsleyen bahar simgeleri vardır doğal olarak. Benim baharımın simgesi ise çiğdem çiçekleridir. Bizim oralarda karların misafirliğinin bitip yavaş yavaş uzaklaşmaya başladıkları andan itibaren onların boş bıraktığı alanları güzelliklerini ve güzel duyguları sergilemek için dolduruverir çiğdem çiçekleri;güzel elbiseleri sergileyen manken edasıyla. Benim bahar algımda da buharlaşan toprak, şırıl şırıl akan kar suyu ve nadide güzelliklerin sembolü çiğdem çiçekleridir. Sevgili Elif, yazınız güzellik sembolüm olan çiğdemlerime yolculuk yapma fırsatı verdi. Devamı dileğiyle .... teşeşekkür ederim. Sevgiyle kalın...
Resminiz yazıyla bir bütün oluşturmuş,insanın içi açılıyor.Yüreğe ferahlık veren bir yazı olmuş,bahar uyanış,yenilenme,huzur,mutluluk hissi verir her zaman bana.Bahar temizliğine en önce içimizden başlamak
gerçekten çok gerekli!Sebepsiz vesvese,kuruntu evhamlardan,bizi mutsuz eden ne varsa kurtulup,yeniden canlanmaya
merhaba demeliyiz.
Cıvıl cıvıl bir yazı,ellerinize sağlık,her şey gönlünüzce olsun,sevgiler.
İlk'ini de Son'unuda seviyorum şu baharın.İlk'ler her zaman özeldir.İlkbahar'ın cıvıltısı sıcaklığı gibi.Son'lar burukluk verir insana.Sonbahar'ın yarattığı hüzün gibi.Çok güzel yazmışsınız.Özledik baharı.Çok özledik.Teşekkürler...