- 2663 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Kadir kıymet,ahde vefa bir yüreğin; coşkun ve davetkar " çağrısı"....Ne güzel bir sesleniş, ne güzel bir sevgi teslimiyeti...İşte günümüz gençliğinin bir türlü yapamadığı sevgi örneği...
Elbette böyle bir davete icabet edecektir sevgili...
Ama malesef şimdiki aşklar,şimdiki sevdalar"NAYLON"... Nereye kadar gidilecek bu naylon aşklarla...Ne kadar mutlu olunabilir ki ayrangönüllü ve mevsimlik sevgilerle...? Ve nasıl mutlu bir yaşlılık,ihtiyarlık sürdürülebilir alternatif aşk-sevda tutkunu yüreklerle..?
Eseriniz insanlara aşk ,sevgi,sadakat ve sevgiye teslimiyette mükemmel bir "davetiye" niteliğinde...Dilerim okuyucular gerekli dersi çıkartır bu nadide eserden....
Mutsuzluk aslında deforme olmuş değerlere teslim olmaktan başka nedir ki...Önce akıl sağlığımız,ruh sağlığımız sonra kültürümüzdür....Gerisi ikinci planda..
Güzel mesajlar içeren bir eser...Kutlarım şaire..
Yolun açık olsaun,
Saygılarımla
Erdemce....
güzel duyguların dışavurumu harika olmuş...
Hiç utanmadan bakıp da yüzüne!
Desem ki...
Seni seviyorum!
Evet kardeşim yarının gelip gelmeyeceğine kimin senedi var ki elinde o yüzden şu an yaşıyorsak sadece bu an bizimdir..Sevdiğimiz insana onu sevdiğimizi söylememiz gereken an ise tabiki şu andır yarın çok geç olabilir.Sevgi ne utanma ,ne gurur dinler..
Emeğinize sağlık çok farklı ve güzel bir paylaşımdı..
Gamze yağmur
Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum.