- 1229 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
DARBE GÜNLÜKLERİ..
BUGÜNLERDE ,DARBE SÖZÜ VIZIR,VIZIR ORTALIKTA GEZİYOR YİNE,DARBE GÜNLÜKLERİ,DARBE PLANLARI,DARBECİLER VESAİRE,VESAİRELER.BENİMDE AKLIMA BENİM DARBE GÜNLİĞÜM GELDİ.AMAN HA .....CİDDİYE ALIPTA BENİ ,ERGENEKONCU YAPMASIN BİRİLERİ...
YIL 1982, ,YASAKLARLA DOLU BİR DÖNEMİN ,İKİNCİ SENESİ...SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI.TOPLANTI YASAĞI VE TOPLUM POLİSLERİ,BİR YIĞIN YASAK ZİCİRLERİ... İLK ÇOCUĞUMA HAMİLEYİM,ACAYİP BİR HEYECAN VAR ORTADA...BEN HALA ANNE OLUP OLAMAYACAĞIM KARARSIZLIĞI İLE ,ARAPSAÇI GİBİ DOLANMIŞKEN KENDİME( PARDON YA , BU ARAP SÖZCÜĞÜDE YASAKLI KELİMELER ARASINA GİRMİŞMİYDİ)HANİ HATA YAPMAYALIMDA DURUP DURURKEN YİNE..,..HERNEYSE, İŞTE O GÜNLERDE HERKESTE BİR TELAŞ.BENDE İLKİ YAŞAMANIN MED CEZİRLERİ,DOĞUMU İSTANBULDA YAPMAYA AİLE ARASINDA İLANEN KARAR VERİLDİ.
ABLAM KARTALDA,KAYINVALİDEM NİŞANTAŞINDA..
TERCİH TABİKİ ABLAM OLDU.İSATANBULA GELDİĞİMİZİN İLK CUMARTESİ AYLARDAN HAZİRAN,ON SEKİZ HAZİRANIN BAŞLANGIC SAATLERİ.SABAH ANNEM VE ERKEK KARDEŞİMDE MEMLEKETTEN GELEREK,MA AİLE DOĞUMA HAZIR DURUMUNA GEÇTİK HEPİMİZ.BEN HALA OLAYIN HENÜZ CİDDİYETİNİ ÇOK KAVRAYAMAMIŞ DURUMDA,GECE SAAT 1.30 SULARI ACAYİP ACILAR İÇİNDE BİR ELİMDE CIMBIZ, BİR ELİMDE AYNA.ÖLÜRSEMDE GÜZEL ÖLÜYÜM MUHABBETLER YAPARAK ETRAFI TELAŞA VERMEMEYE ÇALIŞIYORUM KENDİMCE .
AMA,GELENE DUR DİYEBİLMEK NE MÜMKÜN ,BİZİMKİSİ ACAYİP BİR GELME HEVESİNDE.BİR YANDAN ANNE SEN YAT BİRAZ DİNLEN MUHABBETLERİ YAPIYORUM,BİR YANDANDA SANCIDAN KIVRIM KIVRIM ADINI BİLMEDİĞİM DANSI YAPIYORUM.BU ARADA DENEYİM ŞART TABİKİ BÖYLE DURUMLARDA, BÜYÜKLERİN OLMAZSA OLMAZI.OLAYI KAVRAMIŞLAR KESİN BEBEK GELİYO DEMİŞLER EŞİMİ TAKSİ ÇAĞIRMAYA GÖNDERMİŞLER.ADAM.. O GİDİŞ... SAAT ÜÇ OLDU HALA ORTADA YOK.TABİ BEN BU ARADA MÜZİĞİN HIZIYLE ,O BİLİNMEYEN DANSIN EN ACAİP FİGÜRLERİNİ YAPIYORUM...SAAT SAAT ÜÇ OTUZ CİVARI BİZİMKİSİ KAN TER İÇİNDE GELDİ... ZORAKİ BULMUŞ TAKSİYİ.NERDE KALDINLAR, SONRA ANLATIRIM FASILLARI...
GÜNLER ÖNCEDEN HAZIRLANMIŞ,İÇİNDE YENİ MİSAFİRE AİT GİYECEKLERİN BULUNDUĞU VALİZİ YANIMIZA ALARAK APAR TOPAR TAKSİYE BİNİLDİ.
.BEN TAKSİNİN ARKASINDA,BİR TARAFIMDA ABLAM,BİR TARAFIMDA ANNEM...BİSMİLLAH DENİLİP OKUYA, ÜFLEYE ÇIKTIK YOLA...İSTKAMET GÖZTEPE HASTAHANESİ...ÜÇYÜZ METRE GİTTİKMİ BİLMİYORUM İNZİBATLAR ARACI DURDU.NEREYE GİDİYORSUNUZ DİYE ...KİMLİKLER ÇIKARILDI , SORULAR SORULDU... KONTROLLER YAPILDI... HER DEFASINDA EŞİMİN CEVABI AYNIYDI ,ACAYİP BİR TERBİYE İÇERSİNDE YETİŞTİRLDİK YA. BÜYÜKLERİNİN YANINDA ÇOCUĞUM OLACAK DİYEMİYOR.ARABADAN İNİYOR,KAN REVAN İÇİNDE ASKERE ,YOLCUMUZ GELECEK ONUN TELAŞINI YAŞIYORUZ DİYEREK DURUMU AÇIKLAMA YA ÇALIŞIYORDU. HERBİRİ EN AZ ONBEŞ DAKİKA SÜREN BU SORGULAMA VE AÇIKLAMALARDAN ,KARTALDAN HASTAHANEYE GİDENE KADAR EN AZ DÖRT YADA BEŞ KEZ DURULARAK, AYNI AÇIKLAMALAR TEKRAR EDİLİYORDU...NİHAYET EN SONUNCUSU ADAMCAĞIZ AYNILARINI TEKRARDAN YORULDU BELLİKİ... SONUNCU KONTROLDE HASTAM VAR DEME GAFLETİNDE BULUNDU.BEN ARKADA SABIRLA DİNLEMEYE ÇALIŞIYOR,KİMSEYİ PANİKLETMEMEK ADINA DİŞLERİMİ SIKTIKÇA SIKIYORDUM.
ASKER , HEPİMİZİN YÜZÜNÜ DİKKATLE İNCELEYİP,KİMLiKLERİ TEKRAR ,TEKRAR KONTROL ETTİKTEN SONRA , KİM HASTA DİYE SORDU...SABIR TABİKİ ,SABIRDA....BİZİM MİSAFİRİN SABRI TAŞIYOR GİBİYDİ.. YAHU BE ADAM SÖYLE ARTIK DİYORUM İÇİMDEM ,KARIM DOĞUM YAPACAK ...BU HALA İZAH ETMEYE ÇABALIYOR...YAHU DOĞURACAM ARABADA,ANLAYAN YOK ,DAYANAMADIM ŞÖLE BİR KENDİMİ ÖNE ÇIKARDIM ELİMİ KARNIMA VURARAK DOĞURDUM DOĞURUCAMMM... DEMEMLE....
ASKER ,DESENE BE KARDEŞİM ,DOĞUM OLACAK... HADİ GEÇ GEÇ...BİZİMKİSİ ATLADI ARABAYA SAAT OLDU SABAHIN ALTI ONBEŞİ GİRDİK HASTAHANEYE. ALDILAR DOĞUM ODASINA BENİ..OKADAR SIKINTIDAN SONRA ,HİSSETTİĞİNDENMİDİR NEDİR ,VAZGEÇTİ GELMEKTEN BİZİMKİSİ...KISA SÜRDÜ... MEĞER DİNLENMİŞ GARİBİM ,SON GAYRETLERİ İÇİN BİR SÜRELİĞİNE DİNLENMEYE ALMIŞ KENDİSİNİ...ACAYİP FAY HATLARI KIRARAK ÇIKTI GELDİ .. SAAT DOKUZ ONBEŞ ..O KENDİ İHTİLALNİ GERÇEKLEŞTİREREK MERHABA DEDİ HAYATA...
NERDEN BİLECEKTİK BİZLER,O VAKİT... BÖYLESİ DARBE LAFLARI ALENEN ORTALARDA KONUŞULMUYORDU,BU ZAMANLARDA NE YAPILIR, NASIL HAREKET EDİLİR DİYE, SORULACAK BİR BİLENDE YOKTU..BİRÇOK KONUDA OLDUĞU GİBİ,BU KONUDADA TECRÜBESİZDİK O VAKİTLER...DOĞUM YAPACAK OLANLARIN MEĞER GÜNDÜZDEN YADA BİR KAÇ GÜN ÖNCEDEN BİLDİRİLMESİ GEREKİYORMUŞ KARAKOLLARA, VE İZİN KAĞIDI ALINIYORMUŞ BU DURUMLARDA.
İLGİLENENLERE DUYURULUR BİR BİLEN VAR ARTIK ...BÖYLE ZAMANLARDA
SİZİ SİZ OLUN İZİNSİZ DOĞURMAYA KALKMAYIN.
09/032010
FERHAN ERDOĞAN