GİT Kİ; KURTULAYIM...
Gülüşlerim senin olsun. sahte gülüşler altındaki gözyaşı hıçkırıklarına şahit olursan belki yanarsın. bırak hüzün bende kalsın. mutluluk benden sana armağan olsun. olsun ki; benden başkasına verdiğin en büyük ceza bu olsun. kainatta gördüğün ve göremediğin herşeyi al. sadece yalnızlık bana kalsın. gururum yoluna yol losun. her bastığında onu nasıl ezip geçtiğini belki anlarsın. ruhumu ezip geçtiğin o kaldırımlar şahit olsun akan gözyaşlarıma. hani nerde gülüşlerin? "gitmem, gitmiycem..." yeminlerin nerede?
kullandığın bedenim değil ruhumdur bilesin. boşluğa sürükledin beni bak. hani fırtınalar bile vız gelirdi bize. rüzgarın esintisinde yitirdiğim aşkım derstir şimdi sana.
yaşamalı mıydık sence bunca sahte gülüşler içindeki masumiyeti? meğer gülen gözlerinin ardında ne ihanet dolusu acılar mesken omuşta bilememişim. sensizliğe alışamadım hala...
bayram günü heyecan dolu çocuk gözlerine şahit oldun mu sen hiç? bayramlık sevinçlerimi aldın ya elimden... diyecek tek bir hecem bile yok sana. yokluğunda alevler arasında üşüyorum şimdi. bak. bak...
yine o güvercin. bizim için kanat çırpıyordu rüzgara karşı bir zamanlar. garibim:( o da küsmüş sana biliyor musun? başkaları için dolanırmış semalarda. niyetin beni kendine bağlayıp sonra da biçaree zavallı gibi ortada bırakmak mıydı yoksa? kocaman bi aferin sana başardın bak. kullanılmışlık bana kâr kaldı. git git hadi şimdi. yokluğun canımı acıtmıyor artık.
bi başıma kalsamda dudaklarım aşk şarkıları fısıldamıyor kulağına. git. git ki; yıkılışım seni sevindirmesin...
BİÇAREE
YORUMLAR
kullandığın bedenim değil ruhumdur bilesin...
niyetin beni kendine bağlayıp sonra da biçaree zavallı gibi ortada bırakmak mıydı yoksa? kocaman bi aferin sana başardın bak. kullanılmışlık bana kâr kaldı. git git hadi şimdi. yokluğun canımı acıtmıyor artık...
acı dolu dert dolu... belli ki sizin de karşınıza bi sahtekar çıkmış... ne diyeyim Allah yardımcınız olsun canınızı bu kadar acıtmış o adam insan olamaz
kullanır ve giderler canım çok akıllı ve dikkatli olmak gerek öyle de yalan söylerler ki inanmamak mümkün değil...ne olursa olsun aklını kullanmalı kadın sonra yüreğinin götürdüğü yere gitmeli..