- 712 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
enseye şaplak no:2
*** Süpermen ne saçma bişeysin. Telefon kulübesinde niye soyunuyorsun? Telefon ahizesi kimbilir nerene değdi sen soyunurken? Ben o kulübede telefon edemem, tiskinirim. Süpermen değil, Tiskindirik man.
*** Ben bu kız denen canlıyı anlayamicam. Mavi tayt, üstüne de kırmızı külot giyinen, saçını yana yatıran süpermen saçmalığını nasıl beğenirsin?
*** Süpermen. Yani Süper adam. Bu adam süper, lakin nerede süper? E tabi ki yatakta süper. Giyinmiş kırmızı külotu ortalarda uçuşuyo, hayat onun valaa anasını.
*** Çok sayıda kişiyle tv izlerken bir anda dalıyorum tvye ve bir ayılıyorum ki 5 dakikadır reklam izlemekteyiz. Ve 5 dakika sonra kumandayı tutanı uyaran ben oluyorum
’5 dakikadır reklam izliyoruz. Zap yap.’ diye.
Yahu reklamlar çok mu güzel, yoksa kapitalizm tüketiciyi salaklaştırmayı %100 başardı mı?
*** Bir arkadaşın ’’Baba çok rahatsın yaa!’’ demesiyle ’ortamın or.spusu olmuşun oğlum’’ demesi arasındaki fark ne?
*** Aşk, amatör şairin profesyonel yalanıdır.
*** Yaşlı bir teyzenin ’poşetlerimi taşımamda yardım eder misin?’ sözünü duyunca ’Bu tam SÜPER MİZAHÇI’ya göre bir iş’ dedim ve Dişbankasının atmsine, transparan süper mizahçı kıyafetlerimi giymeye gittim. Telaşlanmayın ’transparan süper mizahçı kıyafetler’im yok. Teyze öyle diyince ’Bu tam süpermen’e göre bir iş, banane’ dedim ve yoluma devam ettim.
*** Süpermenin ensesine şaplak atmak istiyorum.
*** Aga bazı arkadaş grupları oluyo, herkes birbiriyle çıkıyo. Sanki çekiliş yapıp günlük sevgili oluyolar, İstanbul’da çok oluyo.Şöyle bir muhabbet olur mu acep aralarında
--Bakın arkadaşlar pardon manitalar, şimdi ne yapalım.
---Sen bugün Mahmut’la çıkıyosun
---Sen de Kemal’le iniyosun.
-- Ben de bu arada Muammer ile mercimeği fırına veriyorum.
---Sonra sen Tacettin’i transit geçiyorsun.
---Kemal bu arada sen Canan ile zevkin doruğuna çıktıktan sonra Meltem ile zevkin doruklarından paraşütle atlıyorsun.
---Serap sen de Halil’le hop oturup hop kalkıyorsun... Ne len bu!!!
*** Yahu böyle bir dünyada biri aşık olduğu zaman kendini özel mi, salak gibi mi hissetmeli? ’Özel bir salak gibi hissetmeli’ diyen kişiye sesleniyorum. ’’Baba çok rahatsın yaa!’’ diyorum onlara.
Bir dahaki yazıda görüşmek üzere. Özelsiniz benim için. Valaaa ki!
Turgay Mizah Türkdoğan/ enseye şaplak
Blogspot: turgaymizah.blogspot.com/
Blogcu: tmizaht.blogcu.com/
YORUMLAR
Günü birlik olmaktanda çıktı ilişkiler.
Saati birlik oldu .Bir anda hiç ediyorlar her şeyi.
Evvelden böyle değilmiş.Bir bakışı için köşe başlarında aylarca beklermiş esas oğlan.
Yüzü kızarırmış eline dokunduğu zaman .Onun içindirki eskiye özlem vardır...
Süpermene gelince..Ben kendi adıma konuşayım,bi kere kırmızı donu iyi durmuyodu elbette..
Ama biz onun yakışıklılığını;=) ve yardım severliğini sevdik..Belkide ondan önce heyecanlandık..
Reklamlarmı...Şimdiki reklamlar film tadında arkası yarın kuşağı gibi oldu..Dedimya eskiye duyulan özlem...
Selam ve Beka ile