- 1367 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
KADINLARIMIZ
KADINLARIMIZ
Hiç kuşku yok ki bu güne kadar kadınlar hakkında çok şey yazıldı çizildi söylendi. Hatta hayatın her alanında kadınsız bir konu bulmak olası değil.
Hiçbir zaman günümüzde olduğu gibi kadın hakir görülmemiş küçük düşürülmemiş bir meta bir ticaret maddesi olarak görülmemiş. Bunu anlamak için medyaya iletişim araçlarına azıcık bakmak yeterli.
Kadın olur olmaz her yerde cinselliği ön plana çıkarılarak kullanılmakta.
Kadının anne olarak işlevi insan olarak işlevi eş sevgili arkadaş olarak işlevleri yok sayılmakta sadece dişiliği ve cinselliği kullanılmaktadır.bu içler acısı bir durumdur ve tarihin hiçbir döneminde böyle olmamıştır.
Birçok canlı türünün içinde Allah insanın dişisini erkeğinden daha güzel daha narin ve daha değerli yaratmıştır. Balıklarda kuşlarda yabani hayvanların tümünde böceklerde erkek daha alımlı daha güzeldir. Fakat insanlarda bunun tersi söz konusudur.. Bunun bir hikmeti bir anlamı olmalıdır. Bu konuya girmek yazıyı uzatacak burada bırakalım….
Kadınlar günü sevgililer günü anneler günü babalar günü vb kapitalizmin pazar yaratma pazarı canlandırma çabalarından başka bir şey değildir. Seven için her gün her saat sevgililer günü saatidir. Her gün anneler her gün kadınlar günü olmalıdır. Özellikle kadınlarımıza bir anne olarak bir eş olarak bir sevgili olarak bir bacı kardeş olarak her zaman değer vermeli onların gönüllerini ve hayatlarını hoş tutmalıyız.
Yurdumuzun bir çok kırsal kesiminde erkekler kahvehane köşelerinde zaman tüketmekte kadınlar tarlada bağda bahçede çalışmaktadır….
Günümüz dünyasında kimi yerlerde kadınlar töre adı altında çeşitli barbarlıklara maruz kalıyorlar. Diğer tarafta da kimileri sex kölesi olarak pazarlanmaktadır.Kadınların acilen bu barbarlıklardan kurtarılması gerekmektedir….
Dil, din, renk , siyasi görüş vb. hiçbir fark gözetmeden bütün kadınların günü kutlu olsun. İnsanca yaşayacakları sömürülmeden horlanmadan mutlu olacakları bir dünya dileğimle sevgi ve saygılarımı
sunuyorum…..
08.MART 2010 Necirvan ŞENGALİ
YORUMLAR
NECİRVAN BEY SİZİ BU DUYARLI YÜREĞİNİZDEN DOLAYI KUTLUYORUM VE BİR KADIN OLARAK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.MALESEF SİZİNDE DEDİĞİNİZ GİBİ BİZ KADINLAR YILLARDIR EZİLİYORUZ,AŞŞAĞILANIYORUZ,DAYAK YİYİYORUZ,KÜFÜR İŞİTİYORUZ,TECAVÜZE UĞRUYORUZ,TÖRE CİNAYETLERİNE KURBAN OLUYORUZ,TÖRE UĞRUNA YAŞLI VE ZENGİN ERKEKLERE SATILIYORUZ VS. VS. VS.BUNLAR BİR TÜRK KADINI OLARAK BENİDE ÇOK ÜZÜYOR.KADIN ANADIR,SEVGİLİDİR,SIRDAŞDIR,HEMŞİREDİR,DOKTORDUR,AŞÇIDIR VE ÇOK HASSASDIR.AHHHHHH KEŞKE BÜTÜN ERKEKLER SİZİN GİBİ DUYARLI OLSALAR VE KADINA DEĞER VERSELER.AMA SUÇ YİNE BİZ KADINLARDA ÇÜNKİ ERKEĞİDE KIZ ÇOCUĞUNUDA YETİŞTİREN BİZ KADINLARIZ.ÇOĞU AİLELER ERKEK ÇOCUĞUNU ÖZGÜR BIRAKIYOR VE ŞIMARTIYOR.KIZ ÇOCUĞUNU İSE BASKI ALTINDA BÜYÜTÜYOR.KIZ ÇOCUĞU EZİLİYOR VE ÖZ GÜVENİ OLMADAN BÜYÜYOR.ÇOĞU DOĞU İLLERİNDE KIZLARIMIZ OKUTULMUYOR VE EVLENDİKLERİ ZAMAN CAHİL BİRER ANNE OLUYORLAR.CAHİL BİR ANNE EVLADINA NE ÖĞRETEBİLİRKİ ? ÖNCE KIZLARIMIZI OKUTMALIYIZKİ KÜLTÜRLÜ VE KENDİNİ YETİŞTİRMİŞ KADINLAR OLARAK EVLATLARINA GÜZEL EĞİTİM VERSİNLER.SAYFANIZA GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU CENNET KOKULU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK BIRAKIYORUM.TÜM KADINLARIN KADINLAR GÜNÜNÜ KUTLUYORUM VE HEPSİNİ GÜL KOKULARIYLA ÖPÜYORUM.SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN.GÜLHAN KESKİN.
Sevgili arkadaşım,yürekten kutluyorum bunlar yaşamımızdaki yüzyüze olduğumuz gerçekler.Kadın onurdur arkadaşım. Kadını kadın gibi görmek,kadını ana gibi taşımakta erkeklerin onurudur.
Sevgim ve saygımla.
GÜLER TEKER tarafından 3/8/2010 8:27:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Devlet genel evde pazarlanan kadından vergi almaktadır. Kazanç da kutsallaş maktadır.
Kadın dernekleri kadın etinin dana etinden ucuz olmasını kınamak yerine üfürükten ayrıcalıklı hakların peşinden koşmaktadırlar.
Bu yazı çok değerli idi kanaatimce.
10 numara.
Konuya yaklaşımı popilist değil çok gerçekçiydi.
Kutlarım.
Bu güne dair olmamalı elbette ..Ama ne yazıkki bu gündede kadınlara nasıl bir ilgi alaka var tartışılır..Yine kavgalarda , dayak yiyen kadınlarımız değilmi...Erkek evlat doğurmadı diye baskılara maruz kalan , üstüne üstlük kuma sahibi olan..Ya evlatları tarafından dayak yiyen analar..Ah en çok bu burkmuyormu insanın içini...Kadın ,ana ,kardeş , sevgili bunların bilincine ne zaman varılırsa kadınlar günü o zamandır...Önce eşimizle başlayalım,kızımızı düşünelim karısını döven adam bilsinki , bir gün aynı şiddetle kızıda karşı karşıya gelecektir...Ama şuda bir gerçekki ,kadının düşmanı yine bir kadın olabiliyor..Bakın çevrenize, belki güzelliği veyahut mevkisinden dolayı çok kadın kıskançlık yaşayıp ayağını kaydırmaya , kuyusunu kazmaya çalışıyor hemcinsinin.....Bir kadının düşmanı hem erkek hemde ne yazıkki kadınlar...Kadınlar birlik olalım,ömür denilen şey bizim lehimize çalışsın ,bugün varız yarın yok...Tek fayda bizden bizedir..
Selam ve Beka ile dost yürek..
kadınlarımızı sadece 8 martahatırlamak
dünyanın her yerinde olduğu gibi ülkemizdede kadına yönelik şiddet herzaman var olmuştur ve bitmeyecektir
hala genç kızlarımız canlı canlı gömülmektedirler hala kız çocukları okul çağında evlendirilmekete
biz yinede şiddetin olmadığı bir dünya dileyelim
sevgiyle kalın