- 9062 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
TATLI KÜÇÜK KIZ
Tatlı bir küçük kız var bana yakın,çok tatlı çok,cana yakın,henüz okula gitmiyor,ana okuluna ve baleye gidiyor çok dışa dönük,bütün sevimliliği ile etrafına neşe saçıyor.
Kendi güzel olduğu kadar akıllı bir çocuk,becerikli bir çocuk ,herşeyle ilgili bir çocuk.Düşünüyorum da çocuklar anne ve babalara Allahın bir lütfu diyorum.
Ama anne ve baba olmak veya olduktan sonra bana göre çok konuda çok fedakarlık demek oluyor.Öyle üstün körü annelik babalık olmamalı,sonra yazık oluyor yavrulara.Ne ekersen onu biçersin derler ya aynen öyle.Hele sevgi konusun da hiç te cimri olmamalı .Çocuk eşittir sevgi ve eğitim.
Bu küçük kız İlizyonist Sermet Erkin’in ve Nuray’ın Kızları bir de çok mükemmel ağabeyi var .Onlar benim yakınım olurlar,hayatımızı ,çocukluk, gençlik ,ve olgunluk günlerimizi paylaştık.Birbirimizle çok şeyi dertleşir konuşur,sevinci ve sıkıntıyı da yaşarız beraber.Bu küçücük kızın ismi Piraye Nazlı babası ona bu ismi koyduğu zaman Nazlı ’ya bir şey demiyorum da Piraye eskilerde kalmış bir isim gibi geldi bana.Ama Piraye süslü demekmiş duyduğuma göre ve haklı bir taraf var şimdi küçük kızımız gerçekten çok süslü,çok tatlı.
O şimdi , Piraye Nazlı , çok büyük bir üzüntü yaşıyor,ve küçücük kalbi olanları değerlendirmeye yetmiyor,çünkü o bu durumu anlayacak yaşta da değil zaten.Anne ve baba ayrılığını yaşıyor,annesi evden gitti,o babası ve babannesi,ağabeği ile yaşıyor.Ana okuluna gidiyor ,balesine devam ediyor,annesi onu görmeğe çok sık gelmiyor.Arada sıra da gördüğü annesini, annesinin onu özlediğinden daha çok özlüyor.Nedeni ni niçinini çözemiyor minik yüreği,bazı geceler uykusundan annemi özledim diye uyanıyormuş.Bu kadar küçücük olunca onu annesinden başka kim anlayabilir ki,ama şanslı onu çok seven bir babası var babanne ve ağabey de nazını çekiyorlar Nazlı’nın...Annesi uzaktan onu ne kadar arar sever ilgilenir bilemem bu küçük kalp bunu nasıl taşır onu da bilemem.Babasını takdir ediyorum her yönüyle iyi baba,Felsefe okumuş,Edebiyat okumuş,üstelik çocukların sevgisini yıllardır kazanmış,şimdi de çocuklara hitap eden bir illizyon gösterisi sunuyor.Tek kelime ile çocukları sever ve eğitilmelerine önem verir.Bu küçük kız da babasını çok sever ,anlaşırlar,yaşamı paylaşırlar,tek eksilklik hayatında annesi olacak,zaman ne gösterir bilmiyorum,annesi hakkında bir şey yazamıyorum,bir gün hata o lan bu gidişi anlasa bile bu küçücük kızın küçücük yüreğinde açtığı yara nasıl kapanır.
Hep hayata giden annesinin özlemi ile mi bakacak,onu ne kadar görsede yetecek mi bu görüşmeler,yanın da istediği zaman olabilecek mi annesi , bilmiyorum bimekte istemiyorum hayatın acı yanı bu işte,
babasını üzen annesi yaşarken ,annesiz kalmış olması kızının, aileyi çok üzüyor.
Bazen hayat böyle kötü süprizler yapıyor insana,hayat yolunda giderken rayından çıkıveriyor ve insanı çaresiz bırakabiliyor dilerim yaşanmasın böyle tatsızlıklar ,kırılmasın küçük kalpler çocukların kıymetini bilsin anneler babalar , mutluluklar göz ardına atılmasın çocuklar için ,dünyanın en masum en tatlı ,varlığı olan çocuklar kale alınsın bunun aksi çok günah olur,paylaşmak istedim sevgilerle....
YORUMLAR
serapertence
NE KADAR YERLİ YERİNDE BİR YAZI. FİLLER TEPİŞİR ÇİMENLER EZİLİR MİSALİ EBEVEYNLER TEPİŞİR ÇOCUKLAR CEZAYI ÇEKER..
EVET SERMET ERKİN VE NURAY HANIMI İZLEDİ TV DE. AMA ŞİMDİ DAHA ÇOK ÜZÜLDÜM O ÇOÇUĞUN DURUMUNU DUYNCA.
ALLAH AKILLAR İHSAN ETSİN DE O ÇOCUĞUN GELECEĞİ BİR YANI YARIM OLMASIN..
DUYARLI DOST YÜREĞİNİZE ALKIŞLAR .
HER DEM SAYGIMLA.
serapertence
münakaşa götürür , ilginize bir kez daha teşekkürler yüreğinize sağlık saygılarımla selam esen kalın.....