- 999 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Yüreğinize sağlık. Her işin başı sevgi olsa gerek. Sevgisiz hayatın tadı tuzu olmuyor. Evlerimizi Cennete çevirmenin yolu da sevgiden geçiyor.
Sevgi bakıştır, sevgi nakıştır, sevgi selamdır, sevgi tebessümdür. Sevgi anlatılmaz, yaşanır. Sevgi fedakârlıktır. Sevgiyle uzaklar yakın olur. Sevgi özlemle beslenir. Hasret ateşi, basit ve sınırlı sevgileri söndürür. Güçlü ve köklü sevgileri alevlendirir.
Sevgi tüm kapıları açar. Sevgi ruhun dilidir. Sevgi yolcusu engelleri aşar, aradığını bulur. İnsansa ve kalbi varsa sever. Sevgiyle kanayan öze, sevgiyle bakan göze, sevgiyle söylenen söze ağaçlar, taşlar, kuşlar meyleder. Sevgi harcadıkça artan, dağıttıkça çoğalan bir sermaye gibidir.
Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz.
Güzel arkadaşım güzel bir konuyu işlemişsin.
ŞEYH EDEBALİ'NİN OSMAN GAZİ'YE VASİYETİ
Ey oğul, artık Bey’sin! Bundan sonra öfke bize, uysallık sana. Güceniklik bize gönül almak sana. Suçlamak bize, katlanmak sana. Acizlik bize hoşgörmek sana, anlaşmazlıklar bize, adalet sana, haksızlık bize, bağışlamak sana. Ey oğul, sabretmesini bil, vaktinden önce çiçek açmaz. Şunu da unutma ve insanı yaşat ki devlet yaşasın. Ey oğul, işin ağır, işin çetin, gücün kıla bağlı. Allah yardımcın olsun.
Bunları hepimiz biliyoruz ama bilmek yeterli olmuyor uygulamak ve hayatımıza yansıtabilmek yaşamak işte o zaman Allah ikram edecektir.Sevgilerimle Canımcım