- 6885 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
özledim
Neyi özledim biliyor musun?
Sana sımsıkı sarılmayı, sarılıp kokunu doyasıya içime çekmeyi özledim. Sonra titreyen bir kedi yavrusu gibi koynuna sokulmayı, üşüyen bedenimi sıcaklığınla ısıtmanı özledim. Terinde özlemimi dindirmeyi özledim.
Neyi özledim biliyor musun?
Elini sıkı sıkı tutmayı, yağmurda seninle ıslanmayı özledim. Sırılsıklam sana bulanmayı özledim. O yağan yağmurda seninle oturup ağlamayı sonra neye ağladığımızı unutmamızı özledim.
Neyi özledim biliyor musun?
Seninle güneşin batışını izlemeyi, izlerken anlıma dokunan dudaklarını özledim. Gün batımı kızıllığında bana sarılmanı özledim.
Neyi özledim biliyor musun?
Rüyalarına girmeyi özledim. Sabah mahmurluğunda, yumuk gözlerinle bana aldığın çiçeklerin rengini hatırlayamamanı özledim. Çok özledim; geceleri üşüdüğüm zaman göğsüne sokulmayı, çok özledim; korktuğum zaman kafamı sinene gömüp ağlamayı. Sensiz gecelerde korkuyla uyandığımda telefona sarılıp seni yanımda hissetmeyi özledim…Özledim gözyaşlarıma dokunan parmaklarını…
Neyi özledim biliyor musun?
Günün en umulmadık saatinde çalan telefon sesini özledim; telefondan kulağıma fısıldanan, yüzüme küçük kırmızılıklar yayan aşk namelerini özledim.
Neyi özledim biliyor musun?
Pencere kenarına oturup yolunu beklemeyi, sen köşeden dönünce heyecanlanmayı özledim. Sana sarılınca yüreğimin bir kuş yavrusu gibi kanat çırpmasını özledim. Özledim; gün boyu biriken hasretimi, dudaklarında harcamayı.
Özledim…
Seninle aynı çerçevede olmayı, aynı havayı solumayı, aynı yastığa baş koymayı….
Çok özledim…
Pazar sabahları yaptığın miskinlikleri, kızarmış patatesler biraz fazla kızardığında kaşlarını çatmanı, özledim maç izlerken gooolll diye bağırmanı… çok özledim hastalandığın zamanlarda şımarık çocuklar gibi nazlanmanı… başında sabahlara kadar beklemeyi özledim…
Çok özledim…
Seni seviyorum deyişini…
En çok neyi özledim biliyor musun?
Nefesini, sesini, tenini, kokunu, gülüşünü, duruşunu, bakışını…. Gözlerinde doğup teninde ölmeyi… kokunla hayat bulmayı…. Ve seni…
Her şeyi ardında bırak gel. Bu bir çağrı sana, bu bir sesleniş… koşar adım gel…
Çünkü…
Çok özledim…
YORUMLAR
efsun dalya
acıtsa da
kanatsa da...
delik deşik deşse de...
güzel...
efsun dalya
sevgiyle...
efsun dalya
sevgiyle...
Şiir gibi içten bir yakarış.
Kolay okunan hoş bir yazı.
İnsani ilişkilerin mertce analizi.
Takdir ve tebrik ettim.
10 numara.
Selamlar.
efsun dalya
kırık kanatlarıma güç veriyorsunuz...