VUR CAMBAZI GÖZÜNDEN
.......ABD.Cambaz.Hem dost hem cambaz.Yani müttefiklerin en cambazı.Maşa gibi kullanır.Kocaman bir ordu yükletir sırtımıza.Rusya Akdenize iner deyip kandırır.S.S.C.B.dağılır bizim ordu durur.Sonra alır onu Afganistanda kullanır.Ayşe tatile çıkar Askerimiz kıbrısa girer.Ekonomiyi batırır arkasından çık der.Askerini buradan çeksin der.Apoyu verir Ortadoğuda yol haritasını çizer.Irak-İran-Türkiye devletlerini bölüp bir kürt devleti kurulmasına yataklık eder.Ona İsrail çıbanı yetmiyor.Arap alemini yutmuş olan bu canavar doymuyor.Bir çıban da ortadoğuya gerek diyor.
........Bu cambazın ipi çok.Şimdi Soy kırımı yalanını boyuyor.Dünyayı bir daha kandıracak.
Ermenistan tarafındaki ateşin sönmesini istemiyor.Şimdi Anadolu yarımadasını iyi görelim.
Batıda Yunanistan Kurtuluş ve Kıbrıs düşmanımız.Kuzeyde Rusya Akdenizi yutmak isteyen öcü.Doğuda Ermenistan ateşi yanıyor ve Ortadoğu yol haritasının ileriye yönelik ateşlemeleri.Güneyde İsrail çıbanı,ve de Kıbrıs çıkmazı .İşte Anadolu’nun ateş çemberi.
.........Dünya Türklerden korkuyor.Hemde uykudaki Türklerden korkuyor.Bir uyanırsa pir uyanır,Araplar gibi kolayla da uyumaz bunlar diyor.
.........Çevremizde ateş çemberi.Sırtımızda hançer.
.........Tam zamanı cambazı gözünden vurmanın.Amerika içi boş balona benziyor.
Patlarım diyerek korkutuyor.O balonu şişiren biz değilmiyiz.İşte fırsat.Kes ilişkini,ticareti.Balonun kıçına bir ateş değdir bakalım.Balon gümbürdeyince Araplar uyanır.Türk dünyası bayram eder.Suriye,Irak ve İranla anlaşmalar yap.Ortadoğu haritası suya düşsün.Ermenistanı Batıdan ve kuzeyden sıkıştır.AB.seni oyalayacağına sen onu oyala.
..........Yurtta Barış,Dünyada barış elbetteki parolan.Ama müttefikin cambaz sa ve seni sırtından bıçaklıyorsa,sen ateş çemberine alınmışsan düşmanınla savaşmak zorunda bırakılmışsın.Parolan sana önce yaşamanı emrediyor.İstiklalin ve istikbalin için korkma vur gözünden cambazı.
...........Tarihin verdiği ışığı kullanmıyan,Arşiv belgelerini incelemeyi dahi kabullenmeyen
Soykırımı yalanını oyunlarla kabullendirmeye zorlayan Ermenilerin ve Yahudilerin oyuncağı olan müttefikin olmasın daha iyi.
............Düşmanı nı dost bilip şerefsizce yaşamaktan savaşarak ölmek daha güzeldir.Hatırlatmak istiyorum SAVAŞI GÖZE ALMAK GERÇEK BARIŞI GETİREBİLİR.KORKMAK BARIŞI KESİNLİKLE GETİREMEZ.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.