ESKİDEN OLSA ...
Sevgiliye dair söylenmemiş ne kadar söz varsa sana yüklüyorum bu akşam tüm heceleri.Sen diye başlamayı hayal bile etmezken cümlelere,geçmişin gölgesi takılıyor düşüncelerime.Sevgilim diye başlamaktan korktuğum ama sen diye başladığım sözler sıralanıyor kalemime.Yağmur yağıyor sensiz yine bu şehre,eski günler aklıma geldi de birden nasıl dolaşırdık saatlerce el ele,göz göze.Saklanmak için kapalı bir yer arayıp duran,aceleyle koşturanları görmezden gelip,yağmurun yağmasını isterdik sevgimizi müjdelercesine.Şimdilerde camdan bile bakamıyorum,çeviremesem de gözlerimi pencereden,sensizliği anlatır bana yere düşen her yağmur tanesi.Anılarımı canlandırıverir rüzgarın yankılanan sesi,sertliği..Bi bilsen ne çok özledim seni,sesini,ellerini,gözlerini .Görmezden gelemiyorum artık önümden tek tek geçen herkesi.Sanki seni bana sorarmışcasına bakıyor hepsinin gözleri.Diyemiyorum hiç birine bir zamanlar sevgimizi müjdeleyen yağmur taneleri,şimdilerde senin yokluğunda kirletti sevgimizi..Bi bilsen kayboluşlarım da umudum olduğunu varlığının,nefes alışının.Ne acılar yaşatsan da sevdan ağrıtır düşündükçe sol yanımı,hiçbir hasret yağmuru söndüremez ki bu yangınımı..
Bir zamanlar deli gibi sevdiğim uğruna her çıkmaz yolu eşelediğim sevgilim,geçmişin ağır yükünü bana yükleyen,hatalarının bedelini bana hasretiyle ödeten sevdiğim...BUMU benim hakettiğim ,bana biçtiğin..
YORUMLAR
HERKES HAK ETTİĞİ GİBİ YAŞAR NİYE BU KADAR YALVARIYOR ÇIRPINIYORSUNUZ Kİ....YUVA YIKANIN YUVASI OLMAZ RESMİ NİKAH DİYE TUTTURMASAYDINIZ ÖYLELERİ İLE İMAM NİKAHIYLA YAŞAYABİLİRDİNİZ EVLAT ACISINDAN SONRA KIZININ HAMİLE İKEN SİZDEN DOLAYI ÇEKTİKLERİNİ BİLİYOR MUSUNUZ ÖMÜR BOYU MUTLU OLAMAZSINIZ OLAMIYACAKSINIZ DA...ŞİMDİ O YİNE İMAM NİKAHIYLA BAŞKASIYLA YAŞIYOR BUNU DA ÇOK İYİ BİLİYORSUNUZ SİZİN VE O KADIN GİBİLERİ HERŞEYE LAYIK ÖYLE ERKEKLERE DE SİZİN GİBİLERİ LAYIK KADIN GİBİ KADIN OLMASINI BİLİN ALDATILDIĞINIZ İHANET EDİLDİĞİNİZ HALDE BİLE BİLE SEVİYORUM DİYE HALA SÖYLENMEYİN BİRAZ GURURLU OLUN KENDİNİZİ EZDİRDİĞİNİZ GİBİ DİMDİK AYAKTA DURABİLEN GURURLU KADINLARI DA, KADIN İSMİNDEN DOLAYI EZDİRMEYİN....31 YILLIK EVLİLİĞİN YIKILMASINA SEVİNİP, İMAM NİKAHI İLE YAŞAYIP , MUTLU BİR YUVAM VAR DİYE BAĞIRIYORDUNUZ NE OLDU?
sudamlam
sevgili arkadışım harika tek kelimeyle, bazı zamanlar susmak gerekiyor ve ben şu yazın karşısında susmayı tercih ediyorum. seven yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.