(ERMENİ MESELESİ)Keremin Aslısından ,Sarı Geline (SOYKIRIM)
Selçukludan Osmanlıya beraberce yaşadığımız, kırık lehçelerini edebiyatımıza misafir ettiğimiz, güzelleri için Keremleştiğimiz Âdem nesli Ermeni Komşularımız, soykırım isimli temcid pilavını yine gündeme taşıdılar.
Arşivleri açalım, tarihçiler ve bilim adamları incelesin. Fosiller, kemikler laboratuarda mercek altına alınsın. Belgelerin hakemliğinde tarihin hükmüne razı olalım.Diyoruz malum insan evlatları bir türlü yanaşmıyor.......Hani derler a ...Delikanlı eve giren hırsızı yakalar
........babasına;..
-baba bir hırsız tuttum
baba-oğlum al getir
delikanlı-baba hırsız gelmiyor
baba-oğlum bırak gitsin
delikanlı- baba gitmiyor..
............
Bizimkisi aynı durum komşularımız Nuh diyor Peygamber demiyor ondan sonrada ’Türk ve Ermeni vatandaşlar niye birbiriyle dost olmuyor’ diyorlar.....
Bu seferki tasarı gündemi biraz farklı olacak. Nedeni Yahudi lobisinin Ortadoğu ve İsrail Türkiye politikasındaki eskilerin ’üç taşla köşe kapmaca sistemine dayanan, taş bağlama yöntemi ile taşların hareketsiz bırakılmasını hedefleyen, taşın çaresizliğine dayanan , ’sıçan yedirmece’ diye oynadığı oyun’ sergilenmekte; Yani çık ortayı ye partiyi..Ortadoğu’nun ve Türki Cumhuriyetlerinin pazar ve pasta payı flörtünün Yahudi ve Ermeni paslaşmasının Kızılderilileri yok eden Amerikan usulü gerdeğe girmesidir.Doğacak çocuğun adı malumdur.Irakta,Afganistan da,Iranda,Filistin ve Türki cumhuriyetlerde piyon yada adı her ne ise bir maşa gerektir. Buda bizim doğacak çocuktur.Beslenme şekli, malum temcid pilavımızdır.Polat Alemdar oğlunun kulakları çok çınlayacağa benzer......
Eskilerin bir hikayesi vardı........
Malum Keremle Aslıyı bilmeyen yok......Kerem bir Türkoğlu Aslı Güzeller güzeli bir Ermeni keşişinin kızı..birbirini severler ama Keşiş razı olmadığından kavuşamazlar.Hatta Keşiş dişçi olduğundan kerem aslının dizinde atmak için; Dişim ağrıyor diye 32 dişini keşişe söktürür........İşte bu malum hikayeyi okuyan bir Çukurova’nın yağız delikanlısı ..sabah leyin çarşıda gezerken bir ermeni vatandaşımıza rastlar...
Yağız delikanlı -dostum ben seni döveceğim
Ermeni vatandaş:-dostum niye biz seninle dost idik
Türk delikanlısı:-dostum siz aslıyı kereme vermediniz kerem çatladı öldü sonra 32 dişini sökmüşsünüz,,,,,,,
Ermeni vatandaş:-dostum o binlerce yıl önce olmuş beklide olmamış ’der’
Türk vatandaş:-olsun ben o hikayeyi akşam okudum sabahleyin de hesabını sorarım....
....
Hikaye kısa ama uzantısı çok ,çok uzun..eğer komşu olacaksak ben aslı hikayesini unutacağım komşumda aslı astarı olmayan soy kırım hikayesini...sarı gelinlerin aslıların sevdasıyla yoğrulmuş iki milleti pazar ve pasta payına kurban etmek akıllıca olmasa gerek..akşam hikaye dinleyip sabahına soykırım teklifi verilirse bu ne lahana bu ne perhiz denilir...............
Yazarlara şairlere politikacılara Tüm insanlığa sesleniyorum.....:Tepkinizi koyunki Keremlerin 32 dişi sökülmesin...Bu güzelim Coğrafya ya kan tohumları ekilmesin.Kalemler kından çıksın ve ’yurtta sulh cihanda sulh’ ilkesi Gelecek kuşakları müjdelesin.....