- 2016 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Geometri
Kare: Lan olum ben bu daireden şüpheleniyorum.
Üçgen: Ne var olum güzel şekli var adamın. Kıskanıyorsun bence. Baksana tüm kızlar etrafında DÖNÜYOR.
Kare: Lan mal kızların gözü onun üstünde de, onun gözüde bizim üzerimizde. Bir tuhaf lan bu çocuk. Arkamı dönmek bile istemiyorum. Hem benim etrafımda da dönemezler şekil meselesi.
Daire: Ayhhh! Selam şekerler. Nasılsınız?
Kare: İyidir. İyi.
Üçgen: Sen nasılsın daire?
Daire: Bende iyimde kızların ilgisinden bunaldım. Ayhh!
Kare: Olum bu çocuk şey gibi lan.
Üçgen: Ney gibi?
Kare: Nasıl desem? Şey!
Üçgen: Ney a...?
Kare: Top gibi olum işte anlasana.
Üçgen: Bilmem ki abi, banada öyle geliyor. Top lan bu.
Kare: Olum şimdi bu akşam eve gidip.
Üçgen: Eee!
Kare: Banyoya girip. Bizi hayal eder mi?
Üçgen: Ne bilim abi? Eder mi? Eder.
Kare: Olum Biz bunla niye tanıştık. Adımız Şeye çıkacak yav.
Üçgen: Dışlama abi. Hepimiz geometrinin yarattığı şekilleriz. Yarın öbür gün benide dışlarsın sen.
Kare: Neden Dışlayayım olum?
Üçgen: Hani benim iç açılarımın toplamı 180 edebiliyor ancak. Sizlerinki benimkinin iki katı.
Kare: Yok be olum okadarda değil. Hayatta şekillerin ve açıların önemi yoktur. Hayata hangi açıdan bakarsan o açıdan yaşarsın. Bir fark varki ;daire olursan üzerine binen çok olur.
YORUMLAR
Timur KOHEN
mirim
Bu kalemi seviyorum sağlıcakla kalın ve siz gibi bir kaç tane parmakla sayılacak kadar azıcık...