- 1056 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEREFSİZ ŞEREF
ŞEREFSİZ ŞEREF ABİ
VE
TEMSİLCİLER MECLİSİ ERMENİ YASA TASARISI
Akasya ağacının kral ağacı adı verilen türünün bolca bulunduğu bir bahçeydi Krallık dediğimiz oyun alanımız..Daha sonraki yıllarda Çumra Hayvan Pazarı olarak faaliyet görse bile bizim için hep krallık olarak kaldı..Küçük kavgalarla adeta süslediğimiz oyunları oynadığımız,bazen gülüp bazen ağladığımız biricik oyun alanımızdı Krallık.
Arkadaşlarımızın içinde bir tanesi vardı ki yaşça olduğu gibi,boy ve cüsse olarak da bizden daha farklı idi..Daha güçlü,daha iri,daha,daha…..Ama daha iyi değildi..Çünkü her zaman bizlerin birbirimizle kavga etmemizi isterdi adeta.İki arkadaş onun görebileceği yerde samimi şekilde konuşsak kıskanırdı.Daha doğrusu biz kıskanır sanırdık.Oysa bizim ona karşı birlik olmamızdan korkarmış hep.Demek ki bir daha varmış ki o da daha korkakmış….Ama korkaklığını hilelerle kamufle etmiş yıllarca..
Oynadığımız misketleri bakkaldan satın almamıza kızardı. Şeref ağabeyimizi kızdırmamak için misketlerimizi Şeref abiden satın alırdık. Bazen üter kazandığımızı sanır,bazen de ütülürdük.Oysa üttüğümüz bile kazanan tek Şeref abi olur bizse ütsek de ütülsek de hep kaybederdik..Krallıkta adeta bir korku krallığı oluşturmuştu meğer.Ama bizler ya farkında değilmişiz ya da böyle olur bu işler sanmışız.Daha ileriki yıllarda anladık hepimiz Şeref abinin meğer bir şerefsiz olduğunu..Çünkü,bizlerin kendi aramızdaki dostlukların bozulması için,biraz samimiyet görse hemen devreye girer,” bir hafta önce bunu sana küfrettiğini ne çabuk unuttun.Sen geri zekalı mısın “ diye bizleri gaza getirir ve birbirimize karşı kin beslememiz için uğraşırdı..Her mahallede böyle bir şerefsiz Şeref var mıydı bilmiyorum ama bizim mahallenin çocukları şerefsiz Şeref’in şerefsizliklerinden çok çektik.
A.B.D. Temsilciler Meclisi Dış İlişkiler Komitesinde alınan kararı televizyonlardan izleyince aklıma Şerefsiz Şeref nasıl gelmez ki…???
Ermeni Soy Kırımı Yasa Tasarısı evet yönünde bir sonuçla noktalandı..Yani buna göre Türkler Ermenilere zulmetmişler.Ermeniler mazlum,bizse zalim pozisyonunda görüldük.Türkiye’deki Ermenilerin böyle bir sıkıntıları olduğuna inanmıyorum.Zaten öyle olmuş olsaydı ve burada mutlu olmasalardı başkenti Erivan olan Ermenistan’a göç ederlerdi..Türkiye’de Ermeniler, özellikle ticari sahada söz sahibi firmaların sahipleridir.Burada yaşamaktan mutlular ki bizimle beraber yaşıyorlar..Ama bizdeki bu birlik ve beraberliği sindiremeyen şerefsiz Şeref abi misali insanlar aramıza kin ve nifak tohumu atmaya çalışıyorlar.Bizler bu ülkeyi oluşturan dinamikleriz.Türkiye’de yaşayan Ermenilerin bu iddialara inanmaları ile PKK sorunu gibi yeni bir sorun daha oluşturacaklar ve bizim içte ve dışta güçsüz olmamızı sağlayacaklardır.Yarın hangi sorunlara gebeyiz o belirsiz…Şerefsiz Şeref abiyi hatırlamakta haksız mıyım yani ???
Mustafa EROL
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.