- 465 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Geceyle Raks
Bir hayal kuruyorum. Aciz, yorgun ve hasta adamı yaratıyorum. Puslu bir hastane camının ardında, geride bıraktığı bağımlılıklarını merak ederken kolunda ki serumun acısını bile hissetmeyen yüreği oynuyorum. Zaman geçmiyor, beklediğim istasyona mavi tren bir türlü gelmiyor. Dağları özlüyorum. Kendimi öldürmek için en acımasız anımı kolluyorum.
Müsfette bir kağıt üzerine, saçma sapan cümleler yazdığımın farkındayım. İnsan okumaya gerek bile duymaz. Kertilmiş çocuksu özlemlerimde gizli kalan beklentilerim var. Belki de hepsi bir avuç boş avuntudan ibaret. Kimliksiz yolculuklarımdayım. İki taraftan hangisi? Bu dünyayı, O istemeden terk etmek korkakların işidir. Şu şartlar altında şeytanla imtiyazlı ortaklığa evet diyemem. Yaşamak! Soluk soluğa, güneşin güzelliğini sindirerek yaşamaya paha biçilemez.
Sağır yanımı kollayan kör acılarım var. En tutkulu düğünlerimde gelip, beni hiç ummadığım yanımdan vururlar. Gündüzleri bir badem ağacının huzuruna sığınırım. Gece bilgisayar camının ekranı ardında, gözlerimin kan çanağına dönmesini beklerim. Bazen, bir otogarın ardında saklı olan hasret acı verir. Şefkatli elleri tenimde hissettiğim an tüm hüzünlerimi canlı canlı toprağa gömerim. Verdiğim güven depremlerle nefret getirir. Enkaz yığınlarını pişmanlığımla toplarım. Acımasız kaderin sillesini yedim mi bilmem ama;geçmişte, şu an bulunduğum noktayı hak edeceğim cümleler kurdum.
Hangi oyundan hasılatı toplayarak çıktım? Ya da ömrümle kumar oynadığım hangi oyunu kazandım? Gelen gidenden hiçbir şey eksiltmedi. Saf sevgilerin ve gülen gözlerin ardında tek istediğim benim dilimden anlayan bir yüreğe gömülmekti. Seni buldum, gülüşünü gördüm, mimiklerinle sevdanı okudum. Ben yapmacık sevdalarla ya da karaktersiz gözlerle bezenmek istemedim.
Cevabını bulamadığımız noktalar yangınımızı söndürdü. Yüreğimde hala bir kor saklıyorum. Seni bilmem, ben bizi kurtarmak adına tüm okyanuslarda boğulmaya razıyım. Bu kez sabır taşım kırılmadan, sessizce bekleyeceğim. Bir düşmanın uykusu kadar ağır, baharı getiren yağmurlar kadar istekli bir bekleyiş olacak.
Roller şimdi değişti. Bu benim senaryom… En baştan yazacağım! Geldiğimde seni bulur muyum? Çiçeklerin solduğunu görürsem bir sabah, işte o zaman gittiğini anlarım. Yüreğime damlalar yağmadığında gittiğini anlarım… Daha tutkulu ve sevgiye susamış bir yürek bulmak istiyorum. Beni yanıltma!..
İstediğin kadar özgürsün,
Tutuklu ya da gardiyan…
Benim gönül hücremde,
Belirsiz halde ışıldayan,
Kahverengi gülen kız..
Gitmeyi düşünürsen,,,
Unutma!
Toprak
01.03.2010
18:55