- 768 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATI SAVUNAN İNSAN
Toplumsal algısı, empeyalistlerin son tutunma dalı olan küresel dünya masallarıyla törpülenmiş kafaların, seçim süreçlerinde hayatın köşebaşlarını tutarak, palavra söylemler oltasıyla seçmen avına yatmaları ve bunu demokrasinin bir gereğiymiş gibi yutturma çabaları mide kaldırıcı bir şekilde sırıtıyor...
Siyaset yapmayı, halk yığınlarını aydınlık bir gelecek idealiyle buluşturmanın söylem ve eylem durağı olan demokrasi kavramını, kişisel kazanım açlığıyla yozlaştırarak ve halk kitleselliğini mezhep gericiliğiyle uyuşturarak, emperyalist sömürü çarkına emek ve alınteri servisi yapmak anlayan politika cücelerinin devi oynadıkları ali cengiz oyunun sonu geliyor...
Adaletli uygulanmadığı için, zor alım ve soygun anlamına gelen vergilendirme yoluyla, halkın ödediği paranın karşılığı olan insanca yaşam taleplerine kulak tıkayarak, inanç tüccarlarıyla oy pazarlığına oturanların siyasetin beyefendisi muamelesi gördüğü bu yanlış zamanlarda, yerini kaçınılmaz olarak doğru zamanlara bırakıyor...
Yığınların yarın umudundan beslenen, daha güzel bir dünya idealine yürekten inanan insanlar gerçeği, bunca yozlaşmışlığın ve çürümenin bir kıyıcığından parıltı yaymayı sürdürdükçe, hayat, hayatı savunan insan için hep yaşamaya değer güzellikte olacaktır.
YORUMLAR
Toplumsal algısı, empeyalistlerin son tutunma dalı olan küresel dünya masallarıyla törpülenmiş kafaların, seçim süreçlerinde hayatın köşebaşlarını tutarak, palavra söylemler oltasıyla seçmen avına yatmaları ve bunu demokrasinin bir gereğiymiş gibi yutturma çabaları mide kaldırıcı bir şekilde sırıtıyor...
***
Değerli Kalem Dostu,
O oltaya hep takıldı seçmen...
Hep inandı sahte vaadlere...
Mide bulantısından da berbat, şimdiki süreç...
Satıldı-satıldık-hani kar nerede?
Bizler de lokal bildiklerimizi boca ediyoruz belleklerimie,
Üzüntüler, çaresizlik, imkansızlıkla kıvranmakta;
Bilinçli beyinler ise azınlıkta ve hüzünler bulamaç oldu yüreklerde...
Ali Cengiz Oyunları ile oyalanıyor halk, kim daha iyi yarışmaları ile uyutuluyor işte...
E bebeğim ee...Ninniler de magazin basında...
Popüler kültür emperyalistlerin en tatlı ninnisi...
Teşekkürler emeğinize...
Kaleminiz daim olsun Nazmi Bey...
Sevgi ve ışıkla