- 665 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
dön bak...
Kaybolmuştu bu beden güzelliğinde,kaybedilen şeyleri kendi bedeninde kalan kokular tamamlıyordu yada yaşatiyordu beni.Asıl olan aradiğim sesti yanlızliğima beni boğan beni sana sürükleyen VE VE VE sensizlik tanrısızlıkla çarparken yüreğime seni andiran enstürümentaller tatmin ediyordu sevişme sahnelerimizi.
Oyy yeter artık gelme gecelerime sarhoşluğumu sürükleme anılarıma senle olan bu beden sana ulaşamaz işte o gün yıpratır istekleri,karanlığa sarılmışken kansızlığım çay kokusu gibi ekşimişti,sensizlik işte ekşitti beni seni ekşitmek kolay olmuyor saniyelerime siğdarmazken seni nasıl ekşitebilirim seni.Hadi essin deli rüzgarlar kanadımı kırık dallarımı söksün istediğin yerden bulutlar üstümden göçsün tek tek yaklaşmasın toprak tane tane çekilsin bedenimden,hiç bi yuva bulunmasın dallarımda büyütemem artık keklik yavrularını,alev alan bedenime sahip çıkmıyorum seslendi yine bi gecenin ardında nerden seni bulduysa,galiba sana ihtiyaç duydu oysa siliyordum alevlerinden kalan yanlızlıkları elimdeki süpürge tüm uğursuzlukları kapıma getiriyordu.
Seni andım yaprak dallarımdan sesim çocuk sesi aslı olan sen,son bi adım atarken ardımda bütün gurursuzluğumu bırakıp bi kaç damlayla sulamak istedim yüreğini,aynı yerdeyim kaldım yanlızlıklarımla artık sensizliği düşünebilen ben aslını asla düşünemediğim karanlık kapılar hep gözümden yaş geldi şim di aç kılaklarını şu yüreğimi birazcık olsun duyumsar gibi ol oooo bile yeter alev alan aşkız gecen günlerimize, hadi dön bana bi kere yar olarak bak ama ile başlama yine cümlelerine ardına saklanma bildik kelimelerine hadi dön bak yar olarak birak alev alsınaşksızlığının...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.