- 5300 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GECE,KARANLIK,SICAK BİR SOBA VE AŞK
ZAMBAKLAR EN ISSIZ YERLERDE AÇAR VE VARDIR HER VAHŞİ ÇİÇEKTE GURUR.,BİR MUMUN ARDINDA BEKLEYEN RÜZGAR ISSIZCA ESER GECELERİ..
HER VAHŞİ KALBİN DERİNLİKLERİNDE BİR SEVECENLİK,NEZAKET,İNCELİK VE ASALET VARDIR..GECELERİ EN SOĞUK RÜZGARLAR ESER BİLDİĞİM KADARIYLA.
İŞTE BU SOĞUK GECELERDEN BİRİ .YALNIZ BAŞIMA SOKAKLARDA YÜRÜYÜŞE ÇIKTIM.KARMAŞIK DUYGULARIN ESARETİNDE..KARANLIĞIN ACIMAZSIZLIĞI VE SESİZLİĞİ İNSANDA TEDİRGİNLİK UYANDIRIYOR.ATIĞIN HER ADIMDA SANKİ ELİBALTALI BİRİ ARKANDA.DÖNDÜĞÜN AN ARKANA YALNIZCA HAYAL BEYNİN KORKAK SİNİRLERİNDE ŞEKİLENEN.
SOKAKLARDA; ŞİİRLEŞEN KALDIRIMLARDAN BİRİNE TAKILIP DÜŞÜYORDUM AZ KALSIN.OLAYA OLUMLU YAKLAŞMAK GEREKİRSE ALLAHTAN BELEDİYE ÇUKURUNA DÜŞMEMİŞİM.SOĞUK DAYANILMAZ HAL ALIYOR..KARANLIK CADENİN VAHŞİLİĞİ GÖLGE CAFENİN YANAN IŞIKLARI ÇARPIYOR GÖZLERİME.İÇERİ GİRER GİRMEZ ÇEKİNGEN BİR BAKIŞ VE O BAKIŞLARIN ARKASINDA GİZLENEN SICACIK BİR TEBESÜM.İŞTE O AN KALBİMİN DERİNLİKLERİNDE UZUN BİR GELECEĞE VE GÜZEL BİR BİRLİKTELİĞE SOĞUK BİR GECEDE SICACIK BİR BAŞLANGIÇ..OTURDUĞUM MASADA YALNIZ BAŞIMA YUDUMLARKEN SICACIK ÇAYIMI ONUN GÖZLERİNDEN DÜŞÜNCELİNİ OKUMAYA ÇALIŞIYORUM..GALİBA O DA BENİMLE AYNI DUYGULAR KARMAŞASI İÇERİSİNDE, BANA TUTULDUĞUNUN İP UÇLARIYLA KARŞI KARŞIYA,.PENCEREDEN DIŞARIDAKİ ZİFİRİ KARANLIKTA CEVAPLAR ARIYOR. DÜŞÜNDESİNDE GELİŞEN SORULARA.BELKİDE ODA BENİMLE KONUŞMAKTAN ÇEKİNİYOR..GECE İLERLEDİKÇE YANAN SOBANIN SICAKLIĞI BİLE ARTIK SOĞUĞUN ÖNÜNE GEÇEMİYOR AMA İKİMİZDE KALBİMİZDEKİ SICAKLIKTAN OLMALIKİ NERDEYSE TER İÇİNDE KALACAGIZ.CESARETİMİ TOPLAYIP YAVAŞÇA YAKLAŞIYORUM ONA DOĞRU ÖZÜR DİLEYİP MÜSADE ALDIKTAN SONRA ONUNLA BAŞBAŞA DAHA ÖNCE PROVASINI BİLE YAPTIĞIM KELİMELERİN SIRALAMASINI YAPMAKTA ZORLANIYORUM.AMA NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLIYOR.KONUŞMAYA ÖYLEKİ DALMIŞIZ GARSON YANIMIZA YAKLAŞARAK SAATİ HATIRLATIYOR..PENCEREDEN OKUL ÖNLÜKLERİ İÇİNDE GÜLEREK GEÇEN ÇOÇUKLARIN CIVILTISI VE CADEYE VURAN GÜNEŞ IŞIKLARININ GÖZLERİ KAMAŞTIRMASI SICACIK ORTAMIMIZIN GÜZEL SONU OLUYOR.
BİR DAHAKİ BULUŞMAMIZ ERTESİ GÜN GÜNEŞ IŞIKLARI ALTINDA YUDUMLARKEN ÇAYIMIZI SEN KOLARIMDAYDIN O İSMİNİ HATIRLAYAMADIĞIM KÜÇÜCÜK ÇAY BAHÇESİNDE.
İŞTE KARANLIK VAHŞİ VE SOĞUK BİR GECENİN BANA SICACIK HEDİYESİ (AŞK).
MUMUN ARDINDAN ESEN RÜZGARIN BENİ SAVURDUĞU CAFE
GÖLGE CAFE
MÜSLÜM TAŞ
YORUMLAR
MÜSLÜM TAŞ
YÜREĞİNİZE HİTAP EDEBİLDİYSE YAŞADIKLARIMI YANSITMAK NE MUTLU BANA