SENİ SEVİYORUM...
Evet seni seviyorum bu iki kelimenin anlamı nedir arkadaşlar acizane biraz içimi dökeyim siz dostlara..Bu deyimin hayatımızdaki yeri nedir?
Siz siz olun bu sözü o kadar basit sanıpta her an kullanmayın..Birisine seni seviyorum demek sizin için belkide çok basit birşey olabilir lakin karşınızdaki kişi için belki de bir ömür bir hayal ve bin umuttur..
Sevgi duygusunu yaratan ve kalplere yerleştiren yüce Yaradanımız Allah c.c her insanı sevgiye muhtaç yaratmıştır lakin kadınları ise daha bir şefkate,sevgiye muhtaç yaratmıştır..
Seni seviyorum öyle zamanımızda olduğu gibi hadi bayy veya kendine iyi bak gibi basit bir söz değildir.Bu söz dillerde sakız olmuş çiğnenir çiğnenmesine de bu sözün sonucunda acaba kaç kişinin umutları hayalleri ayak altında çiğnenip gider ve acaba kaç hayatın sönmesine sebep olur işte bu konunun iyi düşünlümesi lazım gelir..
Bir insana seni seviyorum dediyseniz o kişinin sizden zaman mekan farkı gözetmeden telefon beklediğini,gözlerinin telefon ekranında,kapı zilinde kalacağını unutmamanız gerekir,
Birine seni seviyorum dediğinizde;onun için fedakarlıklar yapıp,dertleri ile dertlenip,sevinci ile neşelenip,hüznü ile hüzünlenip herşeyi kısaca hayatı paylaşmanız gerekir,
Birine seni seviyorum dediğinizde;ona kısa da olsa şiirler,maniler yazmalısınız,ona seni seviyorum derken bunun sen benim sevgilimsin anlamı taşıdığını da bilmelisiniz o size aşkını sunar iken sevgi ayrı aşk ayrı diyemezsiniz,
Brine seni seviyorum dediğinizde;onu bir ömür boyu olmasa da en azından bu gün yarın seveceğinizden emin olmanız gerekmektedir.
Ne oldu dostlar çok mu ağır geldi seni seviyorum cümlesinin gerektirdikleri..çok mu eziyetli geldi veya çok mu emek istiyor sizce??Evet sevgi emek ister ,sevgi sulanmak ister,sevgi ışık ister,sevgi umut ister,sevgi sadakat ister,sevgi vefa ister,sevgi aranmak özlenmek ister,
Belki de aranızda ne var bunda keşke bu cümle daha çok kullanılsa diyenler olacaktır.Hayır arkadaşlar hayır dostlar bu o kadar basit değildir.Seni seviyorum sözünü lütfen kalbinizin ta derinliklerinde hissetmiyorsanız karşınızdaki kişiye söylemeyin.Bunun yerine başka bir cümle kullanın.Unutmayın ki sizin için belki de bir anlık heves,bir anlık macera veya bir anlık menfaat uğruna kullanılmış olabilecek bu cümle karşınızdaki kişi için onun tüm ömrüne bedel olacak kadar değerli olabilir..
Gerçekten sevenler o halde başka bir söz mü icat etmeliler neden derseniz seni seviyorum sözü haraç mezat pazarlarda,işportada satılır oldu..Lütfen gerçekten sevmeyenler,sevginin anlamından bir haber yaşayanlar bu sözü artık kullanmayın ve başka bir söz bulun kendinize duygularınız ne ise ona uygun bir sözcük mutlaka bulabilirsiniz..
Gerçekten seni seviyorum diyenlerden olmak temennisi ile..
YORUMLAR
Değerli yazınızı da okudum. Belki de sırayla diğerlerini ve de başkalarının da... Seni sevi yorum’u başlık olarak görüp detayını da öğrenmek istedim.
Ve aklıma bir FIKIH kitabında okumuştum o geldi. Selam veren kişi karşı tarafa meğerse diyor ki ben çok emin biriyim benden sana asla zarar gelmez.Alanda aynı mukabelede bulunur ve o da emin olduğunu ikrar edermiş..
Tabi okumadan önce ben kahveye girer oyun(kağıt)oynayan(lar)a selam verirdim ve onlarda alırlardı.Tabi değerinden habersiz ben verirdim onlarda alırdı,kılını kıpırdatmadan..
Sizin yazı başlığınız da tıpkı ona benziyor. Sorumsuzca söylenen söz haline geldi günümüz dünyasında...
Tüm güzellikleri gönül dünyamızda görüp yaşama umuduyla elinize sağlık olsun efendim.Hüseyin DAĞLAR..
kader44
Sonsuz saygılarımla..
seni seviyorum : seni görüyorum
seni seviyorum : seni duyuyorum
seni seviyorum : seni incitmem
seni seviyorum : seni üzmem
seni seviyorum : seni önemsiyoum
Sonusuza kadar uzatmak mümkün...Büyük bir sorumluluktur, seni seviyorum demek. Ehil yürek, ister. Sağlam kişilik, ister.
Velhasıl, zordur seni seviyorum demek...
Saygılar.
seni seviyorum bu zmanda artik yurekden denilmuiyor cok nadir o kadar guzel anlatmisinizki yazinizla tskler elinize yureginize saglik saygilar
kader44
Baki selam ,muhabbet ve saygılarımla
kader44
Maalesef günümüzde '' Seni Seviyorum'' dillere pelesenk oldu.Herkes birbirini seviyor artık.Dizilerde filmlerde her bölümde mutlaka söylenir bu söz.Benim için bu sözün bir anısıda vardır.İlkokul 2.sınıfta iken sınıfımdaki bir kıza gidip '' Seni Seviyorum'' demiştim.
O günden sonra da çok sık kullanmadım bu sözü.Artık günümüzde 2 günlük ilişkilerde ''Seni Seviyorum '' çoktan dillere yerleşiyor.Çok afedersiniz ama günümüzde Aşk'ın içine ettiler.''Seni Seviyorum '' un basite indirgenmesi çok mu ?
Gerçek aşklara gerçek sevgilere... Güzel yazı içinde teşekkürler...
kader44
Baki selam muhabbet ve saygılarımla efendim..ahhhh o ilk okul aşkları bir başka olur saflık ve o temiz çocuksu duygularla...tekrar teşekkürler efendim..
Fevkalede anlamlı bir makale yazmışsınız. Sevgi emek isteyen ve hiç bir zaman akıldan çıkarılmayan bir dygudur. Seven olmak kadar başka bir duygu yoktur. Umarım bu yazınız bir çok kişi tarafından okunur. Sevgilerimle.