- 847 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
DOSTLARA !
Sevgili Edebiyat Defteri dostlarıma ,
Bundan önceki yazımda, “ ÖYKÜ SEVENLER ATÖLYESİ” ni kurduğumdan bahsetmiştim.
Mart ayının ilk günü oluşturduğum atölyemizde, beni kırmayan dostlar ile faaliyetlerimize başlamış bulunuyoruz. Atölyeler biliyorsunuz, fikirlerin üretildiği, dostluğun kaynaştığı ve birbirimizden çok şey öğrenebileceğimiz yerlerdir.
Oranın kokusu, havası bir başkadır. Bunu az çok bildiğim halde, kuruluşumuzdan sonraki heyecanı, o duyguyu daha fazla hissettim. Sanırım, birlikte olduğumuz dostlar da hissetmişlerdir.
İlk fikir olarak, ortak bir öykü yazmaktı. Benim bu fikri ortaya attığımda, sağ olsunlar bütün arkadaşlarım beni desteklediler ve yanımda oldular.
Şu anda iki bölüm yazıldı. Bir konu seçildi. O konu üzerinde, kalemlerin özgürlüğü kısıtlanmadan, müdahale edilmeden devam edecek. Öykünün sonunu kimse bilmiyor henüz. Doğaçlama ilerleyecek ve doğallığı korunacak.
Beni yalnız bırakmayan bütün dostlara teşekkürlerimi iletiyorum. Aynı heyecanı ve isteği taşıdıkları için minnettarım kendilerine.
Sevgili site dostlarım, hepinizi aramızda görmek istiyoruz. O havayı teneffüs etmek harika bir duygu.
Sizleri aramızda görmekten mutlu olacağız. Pişirdiğimiz yemekte sizin de bir fiske tuz atmanız, yemeğimizi daha da lezzetli hale getirecektir.
Saygı ve sevgilerimle selamlıyorum sizleri