- 765 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Küçük kızın anılarından 5.BÖLÜM
Çocuklar kapıda öylece kalakalmışlardı,öyle korktular ki bir adım bile atamadılar karanlığın verdiği ve geceye has o garip sessizliği iyiden iyiye onları nasılda ürpertmişti .Çocuklar bağıramıyorlardı boğulmuşlardı geceye has sessizlikte .Küçük kız bir anda o sessisliği bozarcasına ’’koray çıkalım koş adam hortladı galiba’!diye bağırmaya başladı ve korayın omuzundan tuttu ’hadıi!!hadi!!ne oluyor sana hadi...yürüsene bak adam hortladı sanki sen demiştin ya ölüler hortlar şimdi bizi yiyecek yaaa hadi!diye bağırıyordu içerdeki adamdan gelen garip sesleri dudukça iyice korkmuştu artık korkusunu saklayamaz hale gelmişti o cesur yürek korkusuz küçük kız,ve o anda korayda şaşkınlığını atarcasına kapıdan dışarı kendilerini attılar ve derken bahçe kapısından dışarı çıktılar ikiside farklı yönlere yönelerek arkalarına bile bakmadan güçlerinin yetiğince koştular evlerine bir an evel varmak istediler koray alt sokakta küçük kızın evi ise üst sokakta idi.
Çocuklar korkulu anlar yaşarken,ikisininde ailesi gayet panik içinde idiler ne yapacaklarını bilmiyorlardı ,çok çaresizdiler,mahallede kısa sürede haber yayıldı herkesin heberi oldu konu komşu,eş dost akrabalar mahalenin esnafı bile onları aramaya çıkmışlardı,sağa sola ona buna hatta arkadaşlarına sordular ama malesef arkadaşları yerlerini bilmediklerini söyleyince ailelerin korkuları iyice artmıştı zaten çok kötü olaylar oluyordu zaman kötü diyorlardı ağlıyorlardı öyle ki akılarından her şey geçiyordu daha bir kaç gün evvel mahalledeki bir apartmanda beş yaşlarında bir kız çocuğu cesedi bulunmuştu bir koli içerisinde üç parçaya bölünmüş bir halde,apartman görevlisi tarafından basamak boşluğunda... sonradan öğrenilmişti ki o kızı öldüren ondokuz yaşlarında bir üniverste öğrencisi rıdvan idi katili,küçük kız o aprtmanın sahibinin biricik kızı idi sude kapının önünde oynuyordu ve bir haftasonu idi evde tekti ve canı bir bira içmek istedi ama evde yoktu dışarı baktı bir çocuk görüp bira almasını isteyecekti .
Ve o sırada sude kapının önünde oynuyordu seslendi ’sude’!gelirmisin azcık!!sude gelmişti camın altına !!ne oldu abicim ?bana bir bira alırmısın bakaldan? demişti.tabi abicim alırım ..demiş parayı aldığı gibi bakkala gitmişti ama bira yerine şeker almıştı ve getirdi kapıyı çaldı ,rıdvan kapıyı açtı ve aldınmı sude birayı ?-’hayır almadım’neden almadın ?ben senden bira istemiştim yokmuydu?diye sordu küçük kız da sana şeker aldım seni çok seviyorum bira güzel değil kötü şey olduğu için şeker aldım abicim demişti...ve bu durunma tebessüm etti kızı içeri çağırdı sevdi öptü ama nefsine yenildi ve küçük kıza kötü emeline alet etti sonunda küçük kız ölmüştü korkudan ne yapacağını şaşıran rıdvan hemen çareler arar ve bir koli alır içine koymak ister fakat bir türlü sığdıramaz ve parçalara böler küçük kızı sonrada basak boşluğuna atar ve kimselere tek söylemez...
Sonra küçük kızın kaybolduğunu fark eden aile ararlar öyleki polise haber verirler sağa sola her yere ama sude’den eser yok,bilemezler ki kendi canları basamak boşluğunda.Ve apartmanı bir koku alır günler sonra araştırırlar kokunun geldiği yöne bakarlar, apartman görevlisi basamak boşluğuna bakar kan sızıntısı fark eder ve koliyide,hemen çeker koliyi açar ve ne korkunç manzara bu der çünkü küçük kız sudenin cansız ve parçalanmış cesedi içindedir. Aileyi haberdar eder,aile adeta yıkılır polis gelir araştırır delilleri karşılaştırır ve katil rıdvanı göz altına alırlar ,rıdvan herşeyi anlatır böylelikle günlerce mahallede herkes yas tuttu ve unutmadılar sene 1974.
Birden ailelerin akıllarına ya bizim çocukların başınada böylesi gelirse ’Allahım ne olur halimiz diyorlardı ’yalvarıyorlardı bir şey olmasın ve o anda polise gidip bildirmek istediler çocuklarının kayıp olduğunu, derken kapı zili çalındı bi yandan kapıları sanki tekmelenircesine vuruluyordu ve kapıyı açtı aileleri sevinçten gözyaşlarına boğuldular ama çocuklarının korkulu gözlerini perişan hallerini görünce sevinçleri korkuya yer bıraktı ve küçük kızın annesi ’ne oldu kızım?halin ne nerden geliyorsun?diye peşpeşe sorular sordu-öte yandan korayında evinde de buruk bir sevinç vardı annesi onada aynı soruları soruyordu lakin koray korkudan olsa gerek konuşamadı bile sadece ’su! diyebildi ve annesi hemen su verdi sonra koray ailesine,küçük kız kendi ailesine olanları bir bir anlamak zorunda kaldılar...
İkisininde annesi çok kızgındı ve onlara çok kızdılar,hele küçük kızın annesi iyice kızdı’bundan böyle sana sokak yok benden habersiz bahçeye çıkmakta yok anladınmı beni küçük hanım!!?küçük kız kokudan olsa gerek susuyordu sadece içten içe ağlıyor iç çekiyordu ’’Baba amcam gelirse beni dışarı çağırırsa ne olacak yine izin vermeyecekmisin? diyordu annesine.Annesi oldukça öfkeliydi ’’asla dışarı çıkmayacaksın,kimseyle görüşmeyeceksin...sen gözlerimin içine bir bak ! sana ne söylüyor anla sakın bir daha beni kandırıp giderim diye de düşünme hiç iyi olmaz senin için ve arkadaşlarınla çete kurmakta yok onlarla bir yerlere gitmekte yok viran yerlere gittiğini duyarsam eğer gidersen seni feci döverim ve eve kitlerim hiç sokak yüzü göremesin!duydun mu ?seni küçük cadı!şimdi çabuk gir banyoya seni yıkıyacağım yemeğini yer yemez yatacaksın dizimin dibinden ayrılmayacaksın sana ceza, bir hafta dışarı çıkmayacaksın duydun mu?beni...Küçük kız evet der gibi başını salardı ama herşeye rağmen aklı yine orada kaldı adam ölmüşmüydü yoksa yaşıyormuydu yada korayın dediği gibi hortlak mıydı meraktan ölecekti sorular sorular aklında iyiden iyiye büyüyordu ama yine kafasına koyduğunu yapacak gibiydi sabah olunca o zaman herşey anlaşılacaktı,’’önce sabah olmalı ,cezam yetmez gibi Baba amcaylada görüştürmeyecekmiş o ne yaptı ki suçu ne benimle oynuyor ağaç dallarından bana düdük yapıyor ne güzel neden ona kızdıki ’2diye içinden mırıldanıyordu kendi kendine.Baba amcayı çok seviyordu küçük kız ev sahipleriydi beide sabriye teyze vardı Baba amcasının hanımıydı çok tonton bir kadındı annesinin işi olduğunda gelip alırlardı küçük kız bazen sabahtan akşama kadar yanlarında kalıyordu onların torunları vardı ama nedense küçük kızı yaramazlıklarına rağmen seviyorlardı hemde çok küçük kız bunun farkındaydı oda onarı çok seviyordu annesine bunun için kızıyordu.Annesi onu banyoda yıkadı temiz giysilerini giydirdi ve yemeğini yedirdikten sonra uyuması için yatağına gönderdi küçük kız içinde ki o büyük merakla derin bir uykuya daldı hayata inat çocuk yüreğiyle masumca gözlerini geceye yumdu.
02 Mart 2010
Salı19:52:38
filiz aktaş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.