Kızsal muhabbetler(49)(p).............
1 mesaj alındı:
iki dakika sonra zil çalacak aç! Kapıdaki çocuğun getireceği zarfı al.Bir kağıda içinden geçen bir cümleyi hemen yaz ve ona ver.
İki dakika sonra;
Yedi sekiz yaşlarında kara, çelimsiz bir çocuk ’’Abla bunu Vedat abi gönderdi ’’dedi ve Leylaya elindeki zarfı verdiği gibi koşar adım merdivenlere seyirtti ancak Leylanın sesi çocuğu geri dönderdi.Bir kağıttta Leyladan Vedata gidecekti.
Elbetteki hiçbir zarf kağıtsız olmaz,elbet zarfsız kağıt olur ancak kağıtsız zarf olmaz.İşte o zarftaki kağıtta yazanlar:
Aşka uçarsan kanatların yanar(İranlı bir şair)
Aşka uçmazsan kanat neye yarar (Mevlana)
Oysa sen benim kolum kanadım ,yüreğim ,sevdiğim oldun.İyi ki doğdun!
..............
Vedat
Leyla zarftakilerden bihaber içinden geçen dahası aklına ve yüreğine ilk gelen cümleleri kağıda dökmekte şuan.Kapıdaki çelimsiz çocuk, içeri gelmemekte ısrarlı.
’’Kulağa gelen müzik tekse de onu oluşturan notalar farklıdır’’ diyor Halil Cibran.Sen ile ben iki farklı nota ama çıkan müzik hep aynı
Seni seviyorum....
Leylan
Leyla doğum gününü kutlamayacak.Devrimin vefatı bu kadar tazeyken yapamayacak.
Leyla yazdığı notu küçüğe verirken,çiçekçi de Leylaların kapıya gelmişti.
13 tane kırmızı gül.Niye 13?Bu 13 SENİ SEVİYORUMun harflerinin toplamı ancak Leyla bunu bilmiyor.
Beş dakika sonra
-Vedat abi çiçeği bana verseydin ya ,ben onu da götürürdüm.
-Ne çiçeği oğlum?
-Leyla ablama o gülleri sen göndermedin mi?
-Ne gülü ya?Ne dedi Leyla ablan?
............
Çiçeği gönderen Sinan.Leylaya gelen mesajdan öğrenildi.
Dünyanın en hırçın, en tatlı kızına
İyi ki doğdun!(Sinan)
............
-O çiçekler geri gidecek ya da çöpe atılacak.
-Bu kabalığı yapamam.
-Gidecek dedim.
-Hayır!
Hayır ile biten telefon konuşmasının ardından Vedat kızgınlıktan duvara yumruk attı.
Acıdı mı canı?
Normal koşullarda hissetmesi gereken acıyı hissetmedi bile.Şuan kendi kendine konuşmakta:
-Allahım ben bu kızın elinden cefa çekmeye mi geldim dünyaya?
Dünyanın kuruluşundan beri sorulagelen sual?
Niye geldik dünyaya?
Yenişehirli Avnidir belki doğru cevabı veren:
’’Sanmam ki taleb-i devlet-u cah etmeğe geldik
Biz aleme bir yar için ah etmeğe geldik’’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.