- 3842 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
17 Yaşım,Benim Sözlerim ve Adım
3/4/2009
Adım İlhan 17 yaşında lise öğrencisiyim...
Bir 3.Lig takımının altyapısında futbol oynuyorum,Şiir yazıyorum ve şarkı yapıyorum
Sıradan gelebilir ama ben her 17 yaştakiler gibi pek sıradan değilim.
Onlardan iyiyim demiyorum,kötüyümde demiyorum...
Sadece diğerleri gibi düşünemiyorum...
Altta yazılmış olan tüm sözleri ben yazdım
hiçbiri alıntı veya kopyalama değil zaten öyle yapıpta buraya koymanın bir anlamı yok
Bunu yapsaydım değersiz biri olduğumu birgün anlardım ama hepsini tek tek düşündüm...
Tek cümle ile ifade edeyim ki
Gördüm,Düşündüm ve Yazdım..!!
İşte bunlarda Yazdığım o sözler ;
-İçimdeki çok büyük umutsuzluktan sonra gelen o ufacık umuttan nefret ediyorum.
Çünkü o ufacık umut sayesinde hep aynı şeyleri yaşıyor hep aynı acıları çekiyorum.
-Hayat komedi ama esprisini herkes anlayamıyor.
-İnsanlar duydukları ile düşünür,düşündükleri ile yaşar
-Futbol Türkleri anlatır,
Savaşta düşmana su vermek gibidir foul yaptığın arkadaşını yerden kaldırmak,
Haksızlıklara yapılan itirazlardan kırmızı görmek gibidir,
Türk gençlerinin istiklal için verdiği mücadele
-Bugün 10 Kasım...İçimdeki hep var olan yara bir başka acıyor şimdi !!
-Bu toprakları sadece kıyamet günü boş bırakacağız,gücünüz yetiyorsa alın
-Erkek olmanın erkekliğide evdeki kadını yaşatmaktır
-Bir umut vardır insanın içinde,en mutsuz gününde mutsuzluğun devamını ister,
Birde umut vardır insanın içinde,en mutsuz gününde en büyük krallığı ister...
-Herkes hayatım film gibi der ama oynadığı filmi unutur
-Futbol;yere düşünce kalkmasını,yere düşürdüğünde kaldırmasını bilmektir.
-Futbol;Eğlenirsen eğlence,düşünürsen taktik,inanırsan başarı olur.
Futbol kafana ne koyduysan odur.
-Dost farklı düşüncelere ve farklı hayatına rağmen kardeşliğini görülemez bir bağlamda sürdürebilendir
-Bir köpeği daha çok severim,bir yalan aşktan...
-Bir kişiye olan güveniniz sarsıldıysa,tüm dünyaya olan güveninizde hasar görmüş demektir
-Vazgeçemediklerinizden vazgeçebilirseniz vazgeçilmez olursunuz.
-Dünyanın yalan olmadığı,sizin gerçek olduğunuzu göstermez.
-Anlamaya çalışmaktan önce,görmeyi öğrenin.
-Dünyanın büyüklüğünü gözleriniz ve etrafınızdaki kişiler gösterir.
-Aldatmak yaratıklılığı,aldatılmak aklı kullanamamayı gösterir.
-Kötülüğe mecbur kılındıysanız,iyiliğe sahip çıkamamışsınızdır.
-Aşka inanmayan insan aklına hükmedebilen insandır.
-Yavru bir köpeğin verdiği 10 dakikalık sevgiyi,bir sevgilinin vereceği 10 senelik aşktan daha değerli sayarım.
-Vicdan insanın büyüklüğünü ortaya koyan duyguların en başıdır.
Belki de bencillik damarı alınmalıydı insanların
Kadın erkeği dünyasına katar,Erkekse bir kadını dünya yapar.
YORUMLAR
Erkek olmanın erkekliğide evdeki kadını yaşatmaktır
İlhan Kumbaracı
Yazıyı süzerek okudum ondan önce resmine baktım hem gülüyorsun hemde çok rahat bir tavır sergiliyorsun buda senin çok olgun, kendinden emin, kendine güvenen ve doğruyu doğru bilip ondan pirim vermeyen bir karekıtere sahip olduğunu gösteriyor. kızacasi sen olması gereken gibisin... yazını okudum çok beğendim çok...kalemini sen bence konuştur... bana göre İlahanın kalemimi konuşur o kalemin hiç susumasın her daim konuşsun... bu özlleliğin ve güzelliğinle seni ben bağrıma basar başarılarının devamını dilerim... emsallerini yol ve yön gösteren bir yapıya da sahipsin... yani örneksin nümünesin benim gölümde bir numarasın... tebrikler selamlar sevgiler...
CemalettinGÜRPINAR tarafından 1/13/2012 2:23:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
ilhankumbaraci
değerli yorumunuzla beni şereflendirdi ve gururlandırdınız
ellerinizden öperim saygı ve sevgilerimle
Sevgili İlhan kardeşim özgüveninden dolayı tebrik ediyorum :)
Bu sözlerini sakın atma sakla. Allah uzun ömür versin, 27 yaşında bir daha oku, sonra 37 yaşında bir daha, 47 yaşında bir daha.
30 yıl sonra kayıplarla bölünmüş, yediği kazıklarla çıkartılmış, kazanımlarla toplanmış ve tecrübeyle çarpılmış bir İlhan'ın düşüncelerini şimdiden merak ediyorum, hala aynı olacak mı ?
Selamlar
ilhankumbaraci
ben 17 yaşındada kazık yedim kazanım topladım ve erken farkına vardım
aynı olacağını düşünüyorum ama zaman gösterecek...
değerli yorumunuz için tekrar teşekkür ediyorum
ilhankumbaraci
Ağyar
Eyvallah kardeşim
sevgi selam
ilhankumbaraci
sevgi ve hürmetler :)
Büyümek dediğimiz böyle bir şeydir. Rakamlarla işi yoktur. Nüfus cüzdanında yazanla ilgilenmez. Gören bir göz, düşünen bir beyin ve hisseden bir yürek. Gerekli malzemeler bunlardır.
Kutluyorum. Siyah zemin üzerindeki kırmızı sözlerini zor okumuş olsam da...Tebrikler yüreğinize
Eser Aslanlı tarafından 3/4/2010 8:10:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
ilhankumbaraci
selamlar...
17 yaşındaki bir genç için güzel sözler..bunları düşünmek için ya çok düşündün yada çok yaşadın dicem ama sanırım senin farkında burda ortaya çıkıyor..Eğer sıradan olsaydın burda olmazdın..Hayatına çok şeyi yer edinmişsin..Spor,köpeğin ,şiirlerin,yazıların ve bir kucak dolusu sözlerin...Yolunun açık olacağı belli..İyi bir örneksin ..Ve sakın yolunu şaşırmadan yazmaya hep devam et...Çünkü en iyi arkadaşın aslında kalemindir...Ve yüreğine çok önceden yerleşmiş insanlık ve merhamet var...Adam gibi adam olmaya devam:=)
Selam ve Beka ile
ilhankumbaraci
En iyi arkadaşımın kalemim olduğunu biliyorum,o sözleri yazmak içinde çok yaşadım ve yaşadıklarımın farkına vardım.
Adam gibi adam olmaya devam edeceğim bu benim ismimin borcudur.
Selam ve beka ile ...
tekrar teşekkür ediyorum